خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ این طلسم می‌شکند

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ این طلسم می‌شکند
با حکم قرعه، استقلال و نساجی برای سومین بار در این فصل به مصاف هم می‌روند که این دیدار در جام حذفی اتفاق می‌افتد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و تیم‌های استقلال و نساجی در این مرحله حریف یکدیگر شدند. آبی پوشان تهران و سرخ پوشان قائم شهر در حالی باید به میزبانی استقلال در تهران به مصاف هم بروند که در این فصل دو بار در نیم فصل اول و دوم در لیگ برتر به مصاف هم رفته و هر دو بازی آنها با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.
شاگردان مجیدی و الهامی باید در این فصل برای سومین بار به مصاف هم رفته و تفاوت این بازی با دو بازی قبلی در این است که این دیدار باید با رد و بدل شدن گل و مشخص شدن برنده به اتمام برسد.

استقلال و نساجی در طول ۱۸۰ دقیقه بازی نتوانستند قفل دروازه یکدیگر را باز کنند و در سومین دیدار باید این طلسم شکسته شده و بالاخره قفل دروازه یکی از این دو تیم و یا هر دو تیم باز شده و با سوت پایان برنده این بازی جهت صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی شناخته شود.

استقلال با عبور از تیم‌های نود ارومیه و پیکان و نساجی با عبور از تیم‌های آرمان گهر و گل گهر به این مرحله از جام حذفی رسیده‌اند و تیم پیروز این دیدار می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی حضور داشته باشد.

برچسب‌ها: استقلال نساجی جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 Esteghlal Fc‌1400/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi