خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

سیمونه اینزاگی: هرگز ایمانم را از دست ندادم

سیمونه اینزاگی: هرگز ایمانم را از دست ندادم
سیمونه اینزاگی گفت هرگز ایمانش را به تیم اینتر و کسب اسکودتو از دست نداده و دلایل افت ماه های فوریه و مارس این تیم را توضیح داد.

اینتر موفق شد با پیروزی 2-0 خانگی مقابل هلاس ورونا، روند پیروزی را ادامه داد و فاصله با صدر جدول را به 1 امتیاز رساند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

می دانستیم ورونا چقدر تیم خوبی است و بنابراین با دقت برای این بازی آماده شدیم و از همان ابتدا رویکرد درستی داشتیم. عملکرد ما در نیمه اول عالی بود. نیمه دوم بیشتر شرایط را کنترل کردیم. تیم کاری را که لازم بود، انجام داد و کاری را که مقابل یوونتوس انجام داده بود، ادامه داد.
اینزاگی در مورد انتخابش برای خط دفاعی در این بازی گفت:

دی مارکو شخصیت بسیار ویژه ای دارد و مقابل ناپولی بسیار خوب کار کرده بود و باستونی پس از انجام چند بازی، خسته بود. دی فرای کمی مشکل بدنی داشت اما امیدوارم جدی نباشد.

وقتی گوزنس به میدان رفت، پریشیچ نقش مهاجم سایه را گرفت. آیا در آینده این تکرار می شود؟

ممکن است. گوزنس در حال پیشرفت است و به زمان برای بازی نیاز دارد اما ایوان هم در فرم عالی قرار دارد. خواکین کوریا کمی درد داشت و به خوبی نمی دوید. بنابراین ترجیح دادم او را تعویض کنم.
اینتر در طول فوریه و مارس به نظر بسیار خسته بود اما اخیرا دوباره فرم خوبی پیدا کرده است:

در فوتبال، ذهنیت تفاوت بزرگی را رقم می زند. ما بازی های بسیار فشرده ای داشتیم و در هفته های اخیر نتایج دلخواه را کسب نکردیم. همین موضوع روی ذهنیت ما فشار آورده بود. نمی توانستیم به روشی که قبلا بازی می کردیم، کار کنیم. پیش می آید. ما در پیروزی مقابل یوونتوس خوب کار کردیم و امشب مقابل ورونا عملکرد قوی خود را تکرار کردیم.
در حال حاضر هر 3 تیم بالای جدول 31 بازی انجام داده اند. میلان با 1 امتیاز اختلاف صدرنشین است:

همیشه به تیم ایمان داشتم زیرا مسیر را می شناسم و می دانستم که پذیرفتن هدایت تیم قهرمان ایتالیا که بازیکنان مهمی را از دست داده، خطرناک و ریسکی است. باشگاه و هواداران همیشه حامی ما بودند. آنها فداکاری ما را درک می کردند و این مهم بود. ما هنوز در کورس هستیم، واقعا خوب کار می کنیم و در 7 بازی باقی مانده تا پایان می جنگیم. کورس بسیار نزدیک است. همه در یک سطح هستیم.

برچسب‌ها: اینتر میلان سیمونه اینزاگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ✰★ Esteghlal ★✰1401/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi