خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

اینزاگی: پیروزی مهمی مقابل یوونتوس رقیب مستقیم خود کسب کردیم

اینزاگی: پیروزی مهمی مقابل یوونتوس رقیب مستقیم خود کسب کردیم
اینزاگی می گوید اینتر مقابل تیم با کیفیت هلاس ورونا باید خوب کار کند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر معتقد است برد هفته قبل این تیم مقابل یوونتوس برای باقی ماندن در کورس قهرمانی اساسی بود.

طرفداری | سیمونه اینزاگی قبل از دیدار اینتر مقابل هلاس ورونا به INTER TV گفت:

تاثیر پیروزی مقابل یوونتوس در مقطع پایانی فصل؟
این یک پیروزی بسیار مهم از همه نظر بود، زیرا ما آن برد را در برابر یک تیم بسیار قدرتمند و یک رقیب مستقیم به دست آوردیم، این موفقیتی است که به ما اجازه می دهد به دو تیم اول جدول رده بندی نزدیک بمانیم و در مقطع پایانی فصل به بهترین شکل ممکن بازی کنیم.
اینتر مقابل یوونتوس، نشان داد که می تواند در بازی های درگیرانه و زشت نیز پیروز شود. آیا این نشانه رشد بیشتر تیم شما است؟
این تیم ابزار لازم برای بردن هر نوع مسابقه ای را دارد. ما در تورین خوب کار کردیم و زمانی که باید رنج می‌کشیدیم، با هم و به عنوان یک تیم آن را انجام دادیم و این به ما فرصت داد که در مسابقه ای برنده شویم که برای ادامه دادن ما به تعقیب دو تیم اول جدول اساسی است.

هلاس ورونا؟
این یک مسابقه بسیار مهم و دشوار برای ما خواهد بود، زیرا ما مقابل تیمی جنگنده قرار می گیریم که بازیکنانی باکیفیت دارد، بنابراین باید مانند یک اینتر واقعی خوب و بی نقص عمل کنیم.
غیبت لائوتارو مارتینز؟
فردا لائوتارو غایب خواهد بود اما من خوش شانس هستم که ژکو، کوریا، کایسدو و سانچز که همگی وضعیت خوبی دارند را در اختیار دارم. آنها به بهترین شکل تمرین می کنند اما فراتر از مهاجمان، عملکرد عالی کل تیم لازم است.
تاثیر طرفداران اینتر در بخش پایانی فصل؟
قطعا حضور آنها اهمیت دارد. من همیشه به قدردانی از آنها ادامه می دهم زیرا در طول فصل بسیار اساسی بوده اند و مطمئن هستم که آنها همیشه در کنار ما خواهند بود تا به ما کمک کنند.

برچسب‌ها: اینتر میلان سیمونه اینزاگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 ✰★ Esteghlal ★✰1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi