خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

سیمونه اینزاگی: اسپتزیا را با استفاده از تجربه شکست دادیم

سیمونه اینزاگی: اسپتزیا را با استفاده از تجربه شکست دادیم
سیمونه اینزاگی اعتقاد دارد که تجربه و آرامش بازیکنان اینتر باعث پیروزی مقابل اسپتزیا شده است

بازیکنانی مانند دنیلو دی آمبروزیو هیچ‌وقت اینزاگی را بابت اعتمادش پشیمان نمی‌کنند.

در اولین بازی هفته سی و سوم سری آ، اسپتزیا میزبان اینتر بود. نراتزوری که دو امتیاز با میلان صدرنشین فاصله داشت، برای بازگشت به جایگاه نخست جدول چیزی جز پیروزی نمی‌خواست. اینتری‌ها با کسب برتری ۳-۱ مقابل اسپتزیا به خواسته خود رسیدند و موقتا صدرنشین لیگ شدند. سیمونه اینزاگی پس از اتمام این دیدار در مصاحبه با اسکای ایتالیا راجع به اتفاقات مسابقه صحبت کرد:

فکر می‌کنم این پیروزی حاصل بلوغ، تجربه و آرامش تیم ما بود. می‌دانستیم بازی ساده‌ای نخواهیم داشت. نیمه اول کمی ایستا بودیم و ده دقیقه از نمایش تیم در نیمه دوم را نپسندیدم. در آن بازه فرصت‌های خطرناکی به حریف دادیم اما در نهایت به یک پیروزی ارزشمند برای این فصل دست یافتیم.
مهم است که گزینه‌های مناسبی روی نیمکت داشته باشیم. من دو مهاجم را در ترکیب ابتدایی قرار می‌دهم و می‌دانم که دو نفر دیگر به همراه فلیپه کایسدو روی نیمکت هستند. کایسدو در ماه‌های گذشته فرم بدنی بهتری داشت. بر اساس شرایط هر بازی ترکیب را انتخاب می‌کنم و به نظر من،‌ همه مهاجمان تیم قابلیت بازی در حالات مختلف را دارند.

رابین گوزنس از یک مصدومیت طولانی مدت بازگشت و باید روی شرایط بدنی‌اش کار می‌کرد. حالا وضعیت بهتری دارد، اما من گزینه‌های دیگری هم دارم. قبول دارم که دنزل دومفریز امروز خسته به نظر می‌رسید. همچنین بازیکن‌هایی مثل دنیلو دی آمبروزیو هستند که هر وقت روی آن‌ها حساب می‌کنم باعث پشیمانی‌ام نمی‌شوند. به تمام اعضای ترکیب اعتماد دارم.
ترکیب بازی با میلان؟ خیلی زود است که بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم، با توجه به این‌که سه جلسه تمرین مهم قبل از آن بازی خواهیم داشت. همه بازیکن‌ها شانس حضور در این دیدار را دارند.

برچسب‌ها: اینتر میلان سیمونه اینزاگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 ✰★ Esteghlal ★✰1401/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi