خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

هواداران خواهان حضور کونته روی نیمکت یوونتوس

هواداران خواهان حضور کونته روی نیمکت یوونتوس
هواداران یوونتوس پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل بولونیا به انتقاد از الگری پرداخته‌اند و خواستار جایگزینی او با آنتونیو کونته شده‌اند

روز پیش یوونتوس در واپسین دقایق موفق شد از شکست خانگی مقابل بولونیا بگریزد و به تساوی 1-1 دست پیدا کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، همین امر باعث شده است که هواداران یوونتوس در فضای مجازی به انتقاد از ماسیمیلیانو الگری و نمایش‌های ضعیف تیمش بپردازند. هواداران یوونتوس دوباره هشتگ (AllegriOut#) در توئیتر ترند کرده‌اند. برخی از این هواداران به کنایه گفته‌اند "الگری یک جادوگر است، زیرا او هر زمان که یوونتوس بازی می‌کند فوتبال را از زمین محو می‌کند". لاپو آلکان از اقوام آندره آ آنیلی و یکی از وارثان ثروت این خانواده که در ماه‌های اخیر نیز، برخی از رسانه‌ها او را به عنوان رئیس بعدی باشگاه یوونتوس دانسته‌اند، در حساب توئییتری خود به انتقاد عملکرد الگری پرداخته است.

اما برخی دیگر از هواداران یوونتوس به انتقاد از مدیریت این باشگاه و عدم تقویت خط هافبک از سوی آن‌ها، پرداخته‌اند. این هواداران در اینباره گفتند "ما به مربی نیاز داریم که هافبک بسیار خوبی نیز باشد". برخی دیگر از هواداران یوونتوس خواهان جایگزینی ماسیمیلیانو الگری با آنتونیو کونته شده‌اند. یکی از آن‌ها در اینباره گفت "ما به چه مربی دیگر جز آنتونیو کونته نیاز داریم؟ کسی که تیم دهه گذشته را خلق کرده است، کسی که با تعدادی از بازیکنان کم نام و نشان با یوونتوس به قهرمانی اسکودتو رسیده است."

گفتنی است با این تساوی حال آاس رم با یک بازی کمتر به فاصله 6 امتیازی یوونتوس در جدول رسیده است و بیانکونری که دو هفته پیش، قبل از بازی مقابل اینتر به عنوان یکی از مدعیان کسب اسکودتو مطرح می‌شد، حال جایگاه خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در خطر می‌بیند.

برچسب‌ها: یوونتوس ماسیمیلیانو الگری آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

66 Esteghlal Fc‌1401/01/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi