خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

کاسمیرو:«باید از جادوی بنزما لذت ببریم»

کاسمیرو:«باید از جادوی بنزما لذت ببریم»
کاسمیرو هافبک برزیلی در مورد بازی با چلسی صحبت کرد:” بازی پرتلاشـی بود. بازی را درک کردیم اما هنوز 90 دقیقه مانده است. می دانیم که برنابئو چه نقشی دارد و در خانه باز مهمی خواهیم داشت اما هنوز 90 دقیقه مانده و باید به مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ احترام بگذاریم. چلسی خوب بازی می کند و عدت دارد که چنین بازیهایی داشته باشد اما همان طور که گفتم، باید به آنها احترام بگذاریم. می دانیم که پوشیدن این پیراهن در همه بازیها مهم است اما چنین بازیهایی لذت می بریم. درون زمین با قلبم بازی می کنم و خیلی لذت می برم. باید در مورد جادوی کریم صحبت کنیم و از حضورش لذت ببریم. کیفیت فوق العاده ایست و مشخص است که چه بازیکنی است. مردم فقط گلهایش را می بینند اما ما کیفیتش را هم می بینیم. باید از حضورش لذت ببریم. سخت تلاش می کند و می داند که چطور بازی کند. از هواداران تشکر می کنیم چرا که همیشه حمایت کردند اما هنوز 90 دقیقه در بازی برگشت داریم.”

داوید آلابا مدافع اتریشی هم در مورد بازی رئال مادرید و چلسی گفت:” بازی خوبی بود. خیلی مهم بود. در فوتبال همه چیز سریع می گذرد اما چیزی قطعی نشده است. از ابتدا تمرکز داشتیم و این خوب بود. خوب آماده شدیم اما باید ادامه بدهیم. نباید همین جا متوقف شویم. حالا باید اماده لالیگا و بازی برگشت شویم. نمی توانیم متوقف بمانیم. کاری که بنزما در این فصل کرده، بی نظیر است. سخت تلاش می کند و فصل فوق العاده ای داشته و برای گلزنی عطش دارد. در هر بازی آماده نشان می دهد. خوشحال می شوم که هم تنیمی من باشد. اسپانیایی؟ می توانم با بچه ها صحبت کنم اما هنوز زود است که در مصاحبه هایم اسپانیایی صحبت کنم. به تدریج یاد می گیرم.”

برچسب‌ها: رئال مادرید کاسمیرو داوید آلابا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 ǟƖცคς✞ȑひ1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi