خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

کاماوینگا باید انتخاب کند که هافبک دفاعی باشد یا هافبک میانی

کاماوینگا باید انتخاب کند که هافبک دفاعی باشد یا هافبک میانی
کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در گفتگو با ال پایس در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.

کارلتو گفته که می توانی مربی شوی:” هنوز 30 ساله هستم و برای فکر کردن به آن خیلی جوان هستم اما از حرفش خوشحال شدم. این نشان می دهد که از نظر درک تاکتیکی خیلی فراتر از بازیکنان معمولی هستم.”

در هفته های اخیر چند بازی از لیورپول دیدی؟” خیلی. بازیهای قبلی لالیگا فرصتی برای آماده سازی بازی با لیورپول بود. مبی سعی کرد که به ما استراحت بدهد چرا که فشار پرفشاری بود. بازیهای زیادی از آنها را دیدم و قطعا آنچلوتی می داند که چطور به آنها ضربه بزند. ”

نوت برداری کردی یا در ذهنت است؟” قطعا نوت برداری کردم. فوتبال را بررسی می کنم و آن را دوست دارم. این در ذهن من است. فکر می کنم و روی بازی تمرکز دارم اما باید نوت برداری کنم.”

سخت ترین بخش برای کی هافبک دفاعی:” باید برای بقیه فداکاری کنی و پررنگ نباشی. گلزن ها یا آنهایی که پاس گل می دهند و زیبا بازی می کنند، محبوب تر هستند اما در رئال هافبک دفاعی یعنی فداکاری، کمک به هم تیمی ها، توپربایی، بستن فضاها و … گاهی برخی این ها را نمی بینند. هافبک دفاعی خیلی برای بقیه فداکاری می کند. یک هافبک دفاعی باید سخاوتمند باشد. خیلی اوقات بازیکنان در این پست دیده نمی شوند. شاید توپ نربایی اما فضا را می بینی. قطعا باید سخاوت داشته باشی. ”

جوان ترین بازیکن تیم هستی که چهار چمپیونزلیگ بردی:” قطعا سخت است که در بالاترین سطح بمانی. به همین خاطر این تیم را تحسین می کنم. چهار چمپیونزلیگ بردیم و دوباره در آن جا هستیم. هر روز برایش جنگیدیم. وقتی برنده می شوی، مردم را بدعادت می کنی و همیشه انتظار دارند که قهرمان شوی و به همین خاطر است که باید سطح خود را حفظ کنی.”

در بچگی مهاجم بودی:” همیشه با نیمار شوخی می کنم که در رده های پایه مقابل تیم من می باخت. دوستی خوبی با هم داریم. بیشتر از پانزده سال است که همدیگر را می شناسیم.”

فصل رئال مادرید :” خیلی خوب بود. وقتی از فوتبال صحبت می کنیم، در مورد قدرت تیمی صحبت می کنیم. از چهار جام ممکن، دو تا را برده ایم و در فینال چمپیونزلیگ هستیم. سال خوبی برای همه است. خودم هم فیکس هستم و از فصلم راضی ام.”

کاهش آمار گلهایش نسبت به فصل قبۀ:” مردم همیشه گلها و پاس گلها را می بینند. فوتبال همین است اما وظیفه من این است که فضاها را ببندم و به هم تیمی هایم کمک کنم. باید با آنها صحبت کنم. برخی فقط گلها را می بینند اما این طور نیست. یک نمونه اصلی بنزما است که گلهای زیادی زده و حالا همه در موردش و توپ طلا صحبت می کنند اما از نظر من هیچ تغییری نداشته و سالهاست که بهترین مهاجم است.”

ریکلمه گفته که هافبک دفاعی مهمترین نقش در فوتبال کنونی است:” قبلا هافبک هجومی و بازیساز مهمترین بود اما فوتبال مدرن عوض شده است. کلیدبرای مربی این است که با ترکیبش هماهنگ شود. من از دونگا و ماکلله الگو می گرفتم. قبلا هافبک دفاعی ها فقط توپربایی می کردند. حالا باید توپربایی و بازیسازی کنند. هر بازیکن باید چیزهای زیادی را نشان بدهد. یک ماجم باید دفاع کند و یک مدافع میانی باید کیفیت داشته باشد.”

آنچلوتی:” یک استاد فوتبال است. بیش از کل عمر من در فوتبال بوده است. برایش احترام زیادی قائل هستم. باید به حرفهایش گوش بدهیم. انگیزه بالایی با وجود همه دستاوردهایش دارد و بسیار جاه طلب است.”

کارلو در شروع فصل گفت که در دوره اولش نسبت به تو اشتباه کرده است:” در نهایت به هر صتیمیم احترام می گذاریم. در دوره اولش بازیکنان دیگری را ترجیح می داد چون کیفیت بالایی داشتند. من احترام می گذاشتم. امسال از حضور در کنارش خیلی لذت بردم.”

مثلث کاسمیرو-کروس-مودریج:” همیشه جاه طلبی خاصی داریم تا اهر سال به فینال برسند. شاید برخی باور نکنند اما برایش سخت تلاش می کنیم. به همین خاطر است که به پنجمین فینالمان رسیدیم. کلید این است که هر سال طوری بازی کنیم که انگار اولین بارمان است. از این فصل خوشحال هستیم.”

اگر قهرمان نشوید، کامبک های امسال فارموش می شود؟” بازیهای تاریخی بودند و اگر قهرمان نشویم، این حس را داریم که به خواسته مان نرسیدیم اما چنین شب هایی فراموش نمی شوند و بخشی از تاریخ باشگاه هستند.”

چقدر از کاسمیرو-کروس-مودریچ مانده؟” سخت است که در این باره صحبت کنیم. از حال لذت می برم. از ابتدا همدیگر را می شناختیم. هر کسی مشخصه های خود را دارد اما من نمی توانم تنها دفاع کنم. کروس نمی تواند تنها سازماندهی کند و مودریچ نمی تواند فقط از جادویش استفاده کند. به هم کمک می کنیم و کل تیم به ما کمک می کنند. قدرت دفاعی من در این مثلث مهم است اما من تنها نیستم. از کمک آنها تشکر می کنم. من هم در بازیسازی به آنها کمک می کنم. ترکیب خوبی است.”

کاسمیرو:” باید انتخاب کند که هافبک دفاعی است یا هافبک میانی. اگر بخواهد هافبک دفاعی باشد، باید برای بقیه فداکاری کند و به هم تیمی هایش کمک کند.”

توصیه به جوان ها:” از هفته، بازی و لحظه لذت ببرند. رسیدن به این جا و حضور در فینال چمپیونزلیگ آسان نیست. هر چند که ما چهار چمپیونزلیگ برده ایم،بازیکنان بزرگی هستند که هرگز قهرمان اروپا نشدند.”

برچسب‌ها: رئال مادرید کاسمیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi