خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

«کاسمیرو، یکی به نعل و یکی به میخ»

«کاسمیرو، یکی به نعل و یکی به میخ»
کاسمیرو بهترین یا راحت ترین فصل خود را تجربه نمی کند. در حقیقت او نماد دفاع رئال است که البته ایرادهای زیادی داشته است. دقایق وی و بازیهایش و این که تنها بازیکن بی رقیب ترکیب رئال است، باعث می شود که همیشه بازی می کند و بدنش کم کم این خستگی را حس می کند. او همچنان بازیکنی کلیدی است که روند فوق اعلاده ای از خودش ارائه می دهد و توان تاکتیکی و بازیخوانی بالایی دارد که حضورش برای هر مربی کلیدی است. کاسمیرو اما یک بازی مشکل را برای اولین گل فصلش در لالیگا انتخاب کرد تا دروازه ختافه ای را باز کند که از ابتدا تا انتها بسته بازی می کرد.

قطعا کاسمیرو به عنوان یک هافبک از نظر بدنی به اندازه فصل های اخیر قدرتمند نیست چرا که به اکثر صحنه با یک دهم ثانیه تاخیر می رسد و خطاهایی را مرتکب می شود که قبلا راحت از آن فرار می کرد. دوئل ها را می بازد و بیش از حد پر اشتباه است و کارت زردهایی را می گیرد که قبلا راحت از آنها فرار می کرد. نمونه اش کارت زردش مقابل ختافه بود که کاملا می توانست آن را دریافت نکند و بدین ترتیب باعث شد تا رئال لیدر دفاعی خود را مقابل سویا از دست بدهد. در حالی که همه تمرکز رئال روی خرید ستارگان در فصل آینده است، زمانش رسیده که رئال یک هافبک دفاعی مطمئن بخرد تا کاسمیرو از زیر فشار و استرس خارج شود.کاسمیرو خیلی خوب و قدرتمند است اما جاودانه نیست و کم کم خستگی در بدنش محسوس است. اگر رئال می خواهد که بازیکن برزیلی در فصول آینده کلیدی باشد، باید بازیکنی را بخرد که باعث استراحت او شود و در کنارش در بگیرد چرا که فقط با ستارگان و گلها نمی شود که قهرمان شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید کاسمیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 ǟƖცคς✞ȑひ1401/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi