خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

طاهری: با هوچی‌گری می‌خواهند جلوی استقلال را بگیرند

طاهری: با هوچی‌گری می‌خواهند جلوی استقلال را بگیرند
بیژن طاهری یک مصاحبه کنایه آمیز انجام داد و معتقد است بازی از دست داور در رفته بود.
به گزارش مستر90، بیژن طاهری، سرپرست استقلال، در میکسدزون ورزشگاه آزادی صحبت‌هایش را با کنایه آغاز کرد و گفت: اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که من در این پنجاه سال ندیدم! ظالم اعتراض می‌کند و ما مظلوم هستیم. شخصیت فوتبال از بین رفته است. ما تلاش کردیم و می‌کنیم این شخصیت فوتبال برگردد. سن شما نمی‌خورد اما در آن زمان‌ها فوتبال شخصیت داشت، این حرفا وجود نداشت و این مقدار هوچی‌گری نبود. الان با هوچی‌گری می‌خواهند جلوی تیم ما را بگیرند.

او در پاسخ به این درخواست که اسامی این افراد را شفاف بگوید بیان کرد: چطور شفاف بگویم؟ من اسم کسی را نمی‌توانم بیاورم و نمی‌آورم اما این چیزی که می‌بینم خلاف آن چیزی است که در فوتبال باید اتفاق بیفتد. مکتب من که اسم نمی‌آورد و به نتایج تیم‌های دیگر و شخصی کاری ندارد اما خودمان باید ببریم.

طاهری در مورد داوری اضافه کرد: داور در دست‌ و پای بازیکن است و در محوطه در راه شوت زدن است و چهار بار به جلوی بازیکن می‌آید؛ مگر می‌شود؟ او آمد قاطعانه برخورد کند اما بازی از دستش در رفت.

سرپرست استقلال ادامه داد: ما راه خودمان را می‌رویم و خدا خودش به ما کمک می‌کند. ما بلد نیستیم هوچی‌گری و داد و بیداد کنیم و جایی که حق با ما نیست طلبکار شویم! ما از این کارها نمی‌کنیم. راه خودمان را می‌رویم و مطمئنم خدا به ما کمک می‌کند.

او در مورد زمین تمرین استقلال در پایان گفت: زمین مشکل چندین ساله ماست و انشالله آن‌ هم درست می‌شود. فعلا در زمین آرارات تمرینات را انجام می‌دهیم تا مجموعه انقلاب درست شود.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اســتقلال تهران داوری پیکان بیژن طاهری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

129 Sporties_fa@1401/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi