خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

چشمی: طوری حرف زدند که انگار از داوری دربی ضرر کردند!

چشمی: طوری حرف زدند که انگار از داوری دربی ضرر کردند!
مدافع استقلال از عدم توجه به نتایجی که تیمش در این فصل به دست آورده، گلایه کرد.
به گزارش مستر90، روزبه چشمی که پس از اخراج سیلوا به ترکیب استقلال مقابل پیکان اضافه شد و نمایش تاثیرگذاری در نیمه دوم برای بسته ماندن دروازه آبی‌پوشان داشت، بعد از اتمام این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: جدا از اخراجی داشتیم، چند موقعیت گل به دست آوردیم که اگر تبدیل به گل می‌کردیم، به برد می‌رسیدیم و فاصله‌مان در جدول بیشتر می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد وگرنه روند بازی به سود ما بود و فقط گل نزدیم.

او در خصوص اخراج سیلوا عنوان کرد: من خیلی درست آن صحنه را ندیدم. فکر می‌کنم بخاطر اینکه آقای صالحی با صحنه فاصله زیادی داشت و از سوی دیگر دروازه‌بان ما زودتر از مهاجم حریف به توپ می‌رسید، داور خیلی سختگیرانه اخراج کرد ولی من صحنه را ندیدم، اما می‌توانست کارت قرمز نشان ندهد.

مدافع استقلال در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی که عنوان کرده برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود و سنگ‌اندازی می‌کنند، گفت: پس از دربی که آخرین مسابقه سال ۱۴۰۰ بود، هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادیم ولی پس از آن حرف‌های برخی افراد را دیدم که تعجب کردم. باید بگویم که ما در آن مسابقه ضرر کردیم و پنالتی ما گرفته نشد، اما جو را برعکس جلوه دادند که انگار استقلال سود برده و پرسپولیس ضرر کرده است.

چشمی یادآور شد: کارشناسان داوری دربی گفتند که یک پنالتی برای ما گرفته نشد و بازیکن ازبک پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفت؛ این مسائل یعنی ما ضرر کردیم، نه پرسپولیس. واقعیت این است که از یک جایی به بعد آدم خسته می‌شود. اینکه همیشه بخواهیم بگوییم بیرون زمین فلان اتفاقات می‌افتد، عجیب است. یعنی ۵ سالی که پرسپولیس قهرمان شد، درون زمین اتفاق می‌افتاد ولی امسال که ما صدرنشین هستیم، بیرون از زمین؟ فقط امسال همینطور است؟ یعنی کاملا آن پنج سال همه چیز درست و فوتبالی بوده ولی امسال که ما صدرنشین هستیم و این نتایج را گرفتیم، شد بیرون از زمین؟

او اضافه کرد: من از کارشناسان و خبرنگاران گله‌مند هستم که چرا به نتایج خوب تیم ما نمی‌پردازند. تیم ما بدون باخت در صدر جدول لیگ برتر است و هیچ باختی نداشته، اما اصلا روی این مسائل دقت نمی‌شود. نسبت به نتایجی که استقلال گرفته، خیلی کم توجه می‌شود. ۲۴ هفته است هیچ باختی نداشتیم و کمترین گل خورده برای ما بوده، اما هر اتفاقی که برای رقبای ما می‌افتد، دو، سه هفته رسانه‌ها به آن می‌پردازند.

مدافع- هافبک استقلال تصریح کرد: در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس و هوادار یکی از خبرنگاران در حال توضیح دادن درباره آن تیم بود که من فکر می‌کردم آن خبرنگار، مربی تیم حریف است! آن خبرنگار به مربی پرسپولیس می‌گفت شما کنار بکشید تا حریفانتان نتیجه بگیرند.

چشمی درباره شرایط مالی باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود در دو نوبت قراردادهایشان پرداخت نشده است، عنوان کرد: باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات برطرف شود. یک سری مسائل پای باشگاه ما می‌گذارند تا قول‌هایی که داده‌اند، عملی نشود ولی باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات برطرف شود. ان‌شاالله مشکلی به وجود نیاید تا همین روند را ادامه بدهیم.

این بازیکن که در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از نفرات تیم ملی بود و حضور ثابت در زمین داشت، در خصوص قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: فکر می‌کنم نسبت به دوره قبلی گروه بهتری است، اما اصلا گروه راحتی نیست که از الان بگوییم ۱۰۰ درصد تیم ملی صعود می‌کند. به نظرم نسبت به چهار سال قبل گروه بهتری داریم. ان‌شاالله فدراسیون بازی‌های دوستانه خوبی تدارک ببیند تا از شانسی که داریم، استفاده کنیم و برای اولین بار از مرحله گروهی بالا برویم.

برچسب‌ها: روزبه چشمی استقلال اخبار اســتقلال تهران پیکان داوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

123 Sporties_fa@1401/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi