خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

مهدی پور: به داور گفتم داداش می روی کنار پاس بدهم؟!

مهدی پور: به داور گفتم داداش می روی کنار پاس بدهم؟!
هافبک استقلال با انتقاد از داور بازی لحن صحبت و جایگیری های او را مورد نقد قرار داد.
به گزارش مستر90، مهدی مهدی پور، هافبک تیم استقلال بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان گفت: بازی خوبی در نیمه اول انجام دادیم و سوار بر بازی بودیم. با احترام به تیم پیکان، اگر آن اخراج صورت نمی گرفت، یازده نفره می توانستیم پیروز بازی شویم. تا قبل از آن اتفاق کاملا صاحب توپ و میدان بودیم. متاسفانه ده نفره کارمان کمی سخت شد.

او با انتقاد از داوری بازی ادامه داد: من کاری به تصمیمات داور ندارم و کارشناسان در موردش صحبت می کنند. ولی لحن صحبت داور با بازیکنان اصلا خوب نبود. انگار آمده بود سر یک قرار دعوا یا چنین چیزی! این چه طرز صحبت کردن است؟ مگر مشکل خاصی باهم داریم که این طور صحبت می کنند. این همه داور اینجا آمده اند قضاوت کرده اند و همیشه یک تعامل بین آنها و بازیکنان بوده است.

هافبک استقلال افزود: نمی دانم جایگیری های داور چطور بود که امروز فقط در مسیر توپ های ما بود. می خواستیم پاس بدهیم یا توپ بگیریم در مسیر ما قرار داشت. در یک صحنه رسما به داور گفتم داداش می روی کنار پاس بدهم؟! صحنه هایش را می توانید دربیاورید و ببینید چند دفعه این اتفاق افتاد. به نظرم سه امتیاز را مفت از دست دادیم.

مهدی پور در مورد حضور تماشاگران در بازی امشب تاکید کرد: خدا را شکر هوادارانمان را کنار خودمان داریم. بعد از ده نفره شدن خیلی به ما کمک کردند. آنها بودند که در این شرایط ما را رو به جلو حرکت دادند وگرنه می توانست امروز ده نفره کارمان خیلی سخت شود. ده نفره شدن یک حالت دو لبه بود که هم می توانست به باختمان منجر شود و هم پیروز شویم.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اســتقلال تهران مهدی مهدی پور داوری پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

121 Sporties_fa@1401/01/17

افروز قوچان: خدا لعنت کنه کمیته داوران رو که مثلا میخوان عدالت برقرار کنن اون نانا از لجن حرامتره عزیز

17 فروردين (05:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi