خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پوگبا: می‌خواهم به رکورد بیشترین بازی ملی برای فرانسه برسم

پوگبا: می‌خواهم به رکورد بیشترین بازی ملی برای فرانسه برسم
پل پوگبا اعلام کرد که فعلا تصمیمی در خصوص آینده فوتبالش نگرفته و اتفاقات مختلفی قابل پیش‌بینی خواهند بود

پوگبا در زمان کسب نتایج نامناسب با منچستر یونایتد، از حضور در تیم ملی فرانسه استقبال می‌کند.

مستر90 | تیم ملی فرانسه برای فیفا دی فعلی دو بازی دوستانه را ترتیب دیده است و اعضای این تیم در اردو حاضر هستند. مطابق انتظار، پل پوگبا یکی از نفرات دعوت‌شده به اردوی خروس‌ها توسط دیدیه دشان است. پوگبا امروز در مصاحبه‌ای با تله فوت از شرایط خود در تیم ملی و باشگاهی و البته از آینده‌اش صحبت کرد:

به همراهی این تیم که مثل یک خانواده است، افتخار می‌کنم. ۹۰ بازی ملی؟ چیزی که به آن فکر می‌کنم بازی‌های بعدی هستند؛ ۹۱، ۹۲ و سپس صدمین بازی. در نهایت می‌خواهم به رکورد بیشترین بازی ملی برای فرانسه برسم و این به من انگیزه می‌دهد. از روز اول حضور در اینجا، دشان همواره با من صادقانه و رک صحبت کرده است. او نکاتی را گوشزد می‌کند و از من انتظار پیشرفت و بهتر شدن دارد.
هدف من کاپیتانی نیست. داشتن یک بازوبند مهم‌ترین اتفاق ممکن محسوب نمی‌شود زیرا برخی بازیکن‌ها بدون بازوبند تیم را رهبری می‌کنند. تا زمانی که عضو تیم باشم از اینجا لذت می‌برم.
باید حقیقت را بگویم. لحظات سخت زیادی را به خصوص در منچستر یونایتد تجربه کرده‌ام. زمانی که به اندازه کافی بازی نمی‌کنم یا نتایج تیم مناسب نیستند، حضور در تیم ملی به من انرژی و انگیزه می‌دهد. قضاوت عملکردم در این فصل آسان نیست. اتفاقاتی مانند مصدومیت‌ها و تغییر مربی را پشت سر گذاشتم و از طرف دیگر، به عنوان تیم شانس کسب جام نداریم. بنابراین یک فصل معمولی را تجربه می‌کنم.

می‌خواهم برای رسیدن به جام بجنگم و دلیلی برای بازی کردن داشته باشم. با این حال، نه در این فصل و نه در فصول قبلی موفق به کسب قهرمانی نشده‌ایم که باعث ناراحتی است.
هنوز در خصوص آینده‌ام تصمیم قطعی وجود ندارد. می‌توانم فردا تصمیم نهایی را بگیرم یا آن را به پنجره نقل و انتقالات منتقل کنم. در حال حاضر، هدفم بازگشت به باشگاه و تمام کردن فصل است. قصد شرکت در یک جام جهانی دیگر را دارم و می‌خواهیم با ثبت دو قهرمانی پیاپی، تاریخ‌سازی کنیم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا اخبار فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 Sporties_fa@1401/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi