خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان: استراحت زیاد برای بازیکنان خوب نیست

دشان: استراحت زیاد برای بازیکنان خوب نیست
مصدومیت بحران جدی برای تیم ملی فرانسه ساخته است. تعداد پرشماری از بازیکنان این تیم یا مصدوم هستند یا تازه از بند مصدومیت رها شده‌اند. به همین دلیل، بخش زیادی از نشست خبری دشان به توضیح درباره این بازیکنان گذشت.

دعوت از کاماوینگا به عنوان هافبک

خیلی هافبک داریم. اما این کاماوینگا بود که خودش را در خط میانی نشان داد. من عملا سه بازیکن در هر پست دارم چون نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد. ادواردو کیفیت لازم را دارد. هم در خط میانی خیلی خوب است و هم در دفاع چپ خوب کار کرده.

انکونکو

پست بازی او به سیستم تیم بستگی دارد. از مصدومیت جدی که داشت، خیلی خوب بهبود پیدا کرده. قرار بود او را به جام جهانی ببریم. حالا دیگر آمادگی کاملش را پیدا کرده است.

بازگشت فرلان مندی

موقع اردوی قبلی تیم مصدوم بود. یک خرده زمان برد تا برگردد. او می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند و می‌تواند در سمت راست زمین هم بازی کند، با وجود اینکه مدافع چپ است. در اوج آمادگی نیست ولی این چیزی از قابلیت‌هایش کم نمی‌کند.

سه دروازه‌بان تیم

هر سه تا خوب هستند. با بازنشستگی لوریس و مانداندا تغییر اساسی ایجاد شده. آنهایی که در اردوی قبلی بوده‌اند، دعوت شده‌اند ولی این مسئله مانع نمی‌شود تا گزینه‌های دیگر را زیر نظر نگیریم.

آمادگی بازیکنان

بازی با جبل‌الطارق که برسد، بازیکنان سه هفته است که بازی نکرده‌اند. برای استراحت و ریکاوری، باید نفس کشید اما دیگر نه اینقدر زیاد. تمرینات اولیه خیلی مهم هستند تا همه به آمادگی کامل برسند.

کینگزلی کومان

او متاسفانه کمی مشکلات فیزیکی داشت اما یازده سال است که یک قهرمان بوده. به بازی در سطح خیلی بالا عادت دارد. گاهی اوقات به دلیل مصدومیت نتوانسته در مسابقات بزرگ خودش را نشان دهد اما او با گل‌هایی که می‌زند، با پاس‌هایش، یک بازیکن ترسناک است.

بازار نقل و انتقالات

بازیکنان به اندازه کافی مشاور دارند اما من هم می‌توانم نظرم را به آنها بگویم. من موقع حرف زدن با بازیکنان، از این بابت مشکلی ندارم.

وضعیت دشوار شوامنی در رئال مادرید

حالا که زمان بازیش کم شده، این وضعیتی نیست که بتواند در آن رشد کند، حتی اگر در رئال مادرید باشد. اورلین همچنان یک بازیکن درجه یک است، حتی اگر در اوج نباشد. او به رئال نرفت تا در بزرگ‌ترین مسابقات ذخیره باشد اما آنجا بازیکنان دیگری هم هستند. می‌دانم از نظر روانی چه ظرفیتی دارد. این بهترین فصل او نیست.

وضعیت پوگبا

خیلی با پل حرف می‌زنم. فصل سختی داشته، بیشترش بیرون زمین بوده. مصدومیت‌هایش تکرار می‌شوند و دوباره به مشکل خورده. او بازیکن اساسی برای ما است. در چند سال آینده هم خواهد بود؟ امیدوارم. هم برای او و هم برای تیم فرانسه امیدوارم که اینطوری شود.

برچسب‌ها: دیدیه دشان تیم ملی فرانسه فرانسه کریستوفر انکونکو ادواردو کاماوینگا اورلین شوامنی پل پوگبا کینگزلی کومان فرلان مندی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

117 Sporties_fa@1402/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi