خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

پوچیتینو هم نمیخواهد به اولدترافورد بیاید.

پوچیتینو هم نمیخواهد به اولدترافورد بیاید.
مائوریسیو پوچتینو می خواهد همچنان هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده داشته باشد اما برای این کار شروطی دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، در هفته های اخیر شایعات فراوانی به علاقه دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و تاتنهام به برگرداندن مائوریسیو پوچتینیو به لیگ برتر به گوش می رسد. این در حالی است که مربی آرژانتینی تا پایان فصل آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد ولی حذف تیم پاریسی از لیگ قهرمانان شایعات جدایی این مربی را قوت بخشیده است.

این مربی در کنفرانس خبری روز گذشته خود نیز در مورد آینده اش پاسخی نداد و اصرار داشت که در حال حاضر تمرکزش روی به پایان رساندن این فصل است و در پایان فصل و با مشورت با باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد. با این وجود این مربی در ادامه صحبت هایش گفت:

باید بهترین راه کار کردن در کنار هم را پیدا کنیم. یعنی باید به درکی متقابل برسیم و ایده ها، پروژه ها و روش های هم را درک کنیم.باید به جواب سوالات زیادی فکر کنیم و کادر فنی مثل ما و باشگاهی مثل پاری سن ژرمن ایده ها و دیدگاه هایی مشابه دارند.

نشریه اکیپ این صحبت ها را نشانه ای چراغ سبز پوچتینیو برای ماندن در پاریس تلقی کرده است و معتقد است پوچتینو حاضر است با برآورده شدن برخی خواسته هایش در پاری سن ژرمن بماند.

این در حالی است که شنیده می شود مالکان باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال مربی جدیدی هستند با این وجود هنوز صحبت از نام مربی جدیدی برای پر کردن جای پوچتینو به گوش نرسیده است.

برچسب‌ها: پوچتینو منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

108 Reza Wampire1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi