خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

پوچتینو به دنبال فرار از PSG: خسته شده‌ام!

پوچتینو به دنبال فرار از PSG: خسته شده‌ام!
به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو کمی بیشتر از یک سال است که هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده گرفته اما در طول همین مدت بارها شایعه قطع همکاری او با این باشگاه به گوش رسیده است.
این مربی آرژانتینی در ابتدای سال 2021 جانشین توماس توخل شد که در دسامبر 2020 از هدایت این تیم برکنار شده بود.
این اتفاق در حالی رخ داد که توخل نیز پیش از برکناری در کنفرانس خبری گفته بود که از زیر ذره‌بین رسانه‌ها بودن و اجبار به داشتن رفتاری مانند یک سیاستمدار ورزشی به جای مربی خسته شده است.
پوچتینو در طول این مدت بارها اعلام کرده که از حضورش در پی‌اس‌جی راضی است. او در ماه نوامبر پس از انتشار شایعاتی درباره عدم رضایتش از حضور در پارک دو پرنس گفت:« من شرایط خوبی در پاریس دارم. من در تمام طول زندگی‌ام به‌عنوان مربی یا بازیکن این موقعیت را تجربه کرده‌ام. چیزهایی رخ می‌دهد که از مسئولیت من خارج است. حرفم این است که من در پاریس خوب هستم.»
این سرمربی سابق تاتنهام در ادامه اضافه کرد:« به همه شما می‌گویم که تا سال 2023 قرارداد دارم. این یعنی یک فصل دیگر هم این‌جا هستم. حرف متفاوتی نمی‌زنم. من در پاری‌سن‌ژرمن بسیار خوشحال هستم. در واقع در پاریس خوشحال هستم.»با این حال شکست دوشنبه شب برابر نیس در جام حذفی فرانسه باعث شد که بار دیگر شایعاتی مبنی بر برکناری او از هدایت این باشگاه به گوش برسد.
روزنامه فرانسوی لوپاریزین مدعی شده که پی‌اس‌جی با مربیان دیگری مانند زین الدین زیدان مذاکره کرده و در تلاش است تا جانشین پوچتینو را پیدا کند.
از سوی دیگر فوت مرکاتو هم خبر داده که این مربی از این‌که مربیگری‌اش، سطح بازیکنانش و نبود تاثیرگذاری کافی در سیاست‌های جذب بازیکن مدام زیر سوال برود، خسته شده است.
گفته می‌شود رابطه او با لئوناردو، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، خراب شده و این اتفاقی است که پیش از جدایی برای توماس توخل هم رخ داده بود.
به نظر می‌رسد که مجموع این موارد خبر خوبی برای منچستریونایتد باشد که امیدوار است بتواند در پایان فصل جاری این مربی آرژانتینی را به‌خدمت بگیرد.

برچسب‌ها: پوچتینو پاریس سن ژرمن منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 Aminf1400/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi