خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

نیکمت شیاطین سرخ؛ توخل، پوچ یا تن هاک؟

نیکمت شیاطین سرخ؛ توخل، پوچ یا تن هاک؟
به نقل از دیلی میل، منچستر یونایتد با جذب فوق ستاره های مثل کریستیانو رونالدو، رافائل واران و سانچو پیش بینی می شد که از گزینه های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس باشد اما شیاطین سرخ نتایج ناامید کننده ای در فصل جاری کسب کرده اند.
یونایتد ها فصل را با سولسشایر آغاز کردند اما این مربی به خاطر نتایج ضعیف از کار برکنار شد و جای خود را به رانگنیک آلمانی داد.

با آمدن این مربی صاحب نام آلمانی نه تنها نتایج تیم بهتر نشده است بلکه بدتر هم شده است و این باعث شده تا زمزمه های اخراج او هم به گوش برسد.

با این شرایط بسیار بعید است که شیاطین سرخ تا پایان فصل دست به تغییر بزنند اما در تابستان باید منتظر انتخاب مربی جدید برای جایگزینی رانگنیک بود.

روزنامه دیلی میل از سه گزینه اصلی برای هدایت یونایتد سخن به میان آورد. شانس اصلی از دیدگاه این روزنامه پوچتینو است که مدتها است بحث حضور او در اولدترافورد مطرح است و فرگوسن هم علاقه زیادی به این مربی آرژانتینی صاحب سبک دارد.
آنچه که باعث شده است تا این انتقال بسیار محتمل باشد وضعیت بد پوچتینو با پاری سن ژرمن است چرا که تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و انتقادها از او بسیار بالا گرفته است.

گزینه دوم اریک تن هاک سرمربی کنونی آژاکس است که او هم نتایج بسیار خوبی با تیم هلندی به دست آورده است.

و اما گزینه سوم که به تازگی اضافه شده است توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی است. شرایط بحرانی که چلسی بعداز حمله روسیه به اوکراین تجربه می کند باعث شده تا توخل هم در آستانه جدایی باشد. او توانست چلسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند و از گزینه های حضور در منچستر یونایتد به شمار می آید.

برچسب‌ها: منچستریونایتد توماس توخل پوچتینو تن هاگ رالف رانگنیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

104 Reza Wampire1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi