خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

لیورپول و بارسلونا علاقه‌مند به جذب مارکوس رشفورد

لیورپول و بارسلونا علاقه‌مند به جذب مارکوس رشفورد
وضعیت مارکوس رشفورد در منچستر یونایتد زیاد جالب به نظر نمی‌رسد، حال گویا در این بین برخی از باشگاه‌ها به فکر جذب این بازیکن افتاده‌اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ساموئل لاکهارست خبرنگار منچستر اونینگ نیوز، به دلیل نامشخص بودن وضعیت رشفورد در منچستر یونایتد، بارسلونا به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است. این باشگاه با نمایندگان این بازیکن در اینباره تماس برقرار کرده. با این حال بارسلونا تنها باشگاه علاقه‌مند به جذب این بازیکن نیست. لیورپول نیز رشفورد را زیر نظر دارد. انتقال مارکوس رشفورد به لیورپول، بسیار تعجب برانگیز خواهد بود. از زمان پپیوستن فیل چیسنال از منچستر یونایتد به لیورپول در سال ۱۹۶۴، هیچ بازیکنی به صورت مستقیم بین این دو رقیب دیرینه جا به جا نشده است. بعید به نظر می‌رسد که یونایتد اجازه این انتقال را بدهد.

گفتنی است بارسلونا قبل‌تر نیز در سال ۲۰۱۹ با عوامل مارکوس رشفورد تماس گرفته بود. این ملی پوش انگلیسی همچنین از بازیکنان مورد علاقه پاری‌سن ژرمن برای جایگزینی کیلیان ام‌باپه نیز هست. با این حال رشفورد خواهان ماندن در منچستر یونایتد است و قصد اولیه‌اش ترک این باشگاه نیست. این مورد می‌تواند یونایتد را به از سر‌گیری مذاکرات برای پیشنهاد یک قرارداد بلند مدت، ترغیب کند.

همچنین بخوانید: رشفورد با توجه به مربی بعدی منچستر یونایتد، درباره آینده خود تصمیم می‌گیرد

رانگنیک در مورد جدایی احتمالی رشفورد: این موضوع جای نگرانی ندارد؛ مارکوس می تواند جدا شود اما در تابستان.

برچسب‌ها: لیورپول منچستریونایتد بارسلونا مارکوس راشفورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

248 Reza Wampire1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi