خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

اصرار عجیب منچستر به جذب مهاجم همیشه مصدوم/

اصرار عجیب منچستر به جذب مهاجم همیشه مصدوم/
عثمان دمبله مهاجم همواره مصدوم بارسلونا سخت مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین بخش‌های مصاحبه ژاوی هرناندز در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به اظهار نظر او درباره عثمان دمبله بازمی‌گشت؛ جایی که ژاوی گفت:« از نظر من دمبله می تواند در پست خودش بهترین بازیکن دنیا باشد ولی باید روی او کار کرد. به خود او بستگی دارد و ذهنیتش و اینکه کمتر مصدوم شود. تمدید با او در اولویت های من است. هر بازیکنی مصدوم می شود ولی باید بهتر تمرین کند. سطح توقع من از بازیکنان بالاست و او به این درک خواهد رسید که باید بیشتر و بیشتر کار کند.»
با وجود چراغ سبز ژاوی به دمبله اما مهاجم فرانسوی همچنان حاضر نشده قراردادش را تمدید کند. 40 روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی شروع خواهد شد و دمبله می تواند بدون مشکل با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود که یکی از آنها منچستریونایتد است. شیاطین سرخ از سال گذشته به جذب دمبله علاقه مند هستند ولی ستاره فرانسوی یک بار پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید دائمی یونایتد را رد کرد که البته باعث عقب نشینی باشگاه انگلیسی نشد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، منچستر همچنان جدی ترین باشگاه خواهان دمبله است و بزرگترین تهدید در راه ماندنی شدن این بازیکن در بارسلونا. دمبله این روزها بازهم مصدوم است و قادر به همراهی بارسلونا نیست.

یونایند در تیم فعلی خود دو مهاجم مسن یعنی رونالدو و کاوانی 36 و 34 ساله دارد. آنتونی مارسیال، مارکوس راشفورد، میسون گرین‌وود و جیدون سانچو نیز دیگر نیروهای یونایتد در فاز تهاجمی محسوب می شوند.

برچسب‌ها: عثمان دمبله بارسلونا ژاوی منچستریونایتد میسون گریینوود مارکوس راشفورد آنتونی مارسیال کریستیانو رونالدو جیدون سانچو ادینسون کاوانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 Reza Wampire1400/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi