خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

بارسلونا در رویای جذب مهاجم منچستریونایتد

بارسلونا در رویای جذب مهاجم منچستریونایتد
تصمیم بارسلونا برای تقویت فهرست بازیکنانش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جدی به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از منابع اسپانیایی مدعی شده‌اند که بارسلونا قصد دارد تغییراتی اساسی در فهرست بازیکنانش ایجاد کرده و بسیاری از آنها را در ماه ژانویه به فروش برساند.

ژاوی پس از حضور روی نیمکت بارسا و ارزیابی شرایط بازیکنان این تیم به باشگاه اعلام کرده که می‌تواند بسیاری از آنها مانند سرجینیو دست، ساموئل اومتیتی، فیلیپه کوتینیو و حتی فرانکی دی یونگ را به فروش برساند.

گفته می‌شود یکی از اهداف اصلی بارسا برای فروش این بازیکنان، تامین بودجه و باز شدن فضا برای خرید بازیکنان مدنظر این مربی کاتالان است.

حالا روزنامه ال ناسیونال مدعی شده که یکی از اهداف بلند پروازانه بارسا در ژانویه، جذب مارکوس راشفورد است. هرچند مشکلی که سر راه این انتقال قرار دارد درخواست یونایتد برای دریافت 60 میلیون پوند در ازای فروش این بازیکن است.
با توجه به مشکلات مالی جدی که بارسا در ماه‌های اخیر با آن روبرو بوده، مشخص نیست که آیا این باشگاه قادر به پرداخت چنین مبلغی خواهد بود یا خیر.

این اولین باری نیست که نام راشفورد در کنار بارسلونا به گوش می‌خورد. گفته می‌شد که این بازیکن 24 ساله پیش از این در سال 2018 نیز برای پیوستن به این به توافق رسیده بود اما به این دلیل که می‌ترسید سازگاری با سبک بازی بارسا نداشته باشد عقب کشید.

رالف رانگنیک بازیکنان هجومی بسیاری چون کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و میسون گرینوود را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد که راشفورد قصد دارد اولدترافورد را ترک کند تا فرصت بازی بیشتری در اختیار داشته باشد. اتفاقی که با توجه به درخشش سانچو و گرینوود در هفته‌های اخیر چندان دور از ذهن نیست.

برچسب‌ها: منچستریونایتد بارسلونا مارکوس راشفورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

62 Reza Wampire1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi