خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

کاپیتان بارسلونا امشب از ژاوی جلو خواهد زد!

کاپیتان بارسلونا امشب از ژاوی جلو خواهد زد!
سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه بارسلونا امشب برابر رئال مادرید صاحب رکورد ویژه‌ای خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شاید شانس چندانی برای فتح لالیگا در فصل جاری ندارد، اما نبرد امشب در برنابئو برابر رئال مادرید برای آنها حیثیتی بوده و از اهمیت بالایی برای شاگردان ژاوی برخوردار است. سرخیو بوسکتس امشب در صورت قرار گرفتن در ترکیب بارسلونا، الکلاسیکوی شماره 43 خود را مقابل رئال مادرید تجربه خواهد کرد و از این حیث در تاریخ بارسلونا به مرد شماره دو باشگاه تبدیل می‌شود.

ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بلوگرانا در 42 الکلاسیکو به‌عنوان بازیکن حضور داشته و سرخیو بوسکتس در صورت قرار گرفتن در میدان از او پیشی خواهد گرفت. بدین‌ترتیب تنها لیونل مسی با 45 حضور در ال‌کلاسیکو از سرخیو بوسکتس آمار بهتری دارد و هافبک باتجربه بارسلونا می‌تواند فصل بعد از او نیز جلو زده و باسابقه‌ترین بازیکن این باشگاه در تاریخ تقابل با رئال مادرید لقب بگیرد.

سرخیو بوسکتس از زمان بازگشت ژاوی تولد دوباره‌ای یافته و عملکرد درخشانی در خط میانی بارسلونا داشته است. با حضور در 45 مسابقه و 3810 دقیقه بازی در این فصل، سرخیو بوسکتس همچنان مهره قابل اعتماد کادر فنی بارسلونا در مرکز میدان بوده و جایگاه خود را حفظ کرده است. لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز اخیرا تصمیم گرفته تا به سرخیو بوسکتس در بازی‌های دوستانه تیم ملی استراحت بدهد و بدین‌ترتیب این بازیکن بعد از تعطیلات نیز با انرژی کامل در ادامه فصل بارسلونا را همراهی خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا سرخیو بوسکتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

120 ☫ ایران ☫1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi