خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

کاپیتان بارسا و تمجید ویژه از کریم بنزما

کاپیتان بارسا و تمجید ویژه از کریم بنزما
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا تمجید ویژه‌ای از کریم بنزما انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف مایورکا رفت و با نتیجه 0-3 به پیروزی رسید.
بنزما موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند تا روند موفقیت آمیزش در یک هفته اخیر را تکمیل کرده باشد.

این بازیکن چهارشنبه گذشته در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن هت‌تریک کرد تا با درخشش خود، زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. این ستاره فرانسوی با دو گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند؛ موفق شد از رکورد قدیمی 411 گل زده تیری آنری، ستاره سابق آرسنال و بارسلونا‌ عبور کند.

پیش از این در بازی برابر پی‌اس‌جی با این رکورد برابر شده بود و در بازی برابر مایورکا رکورد گل‌های زده خود را به 413 گل رساند تا به تنهایی به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه شناخته شود.
بنزما در 34 سالگی هیچ نشانی از کاهش روند رو به رشد خود با بالا رفتن سنش ندارد و این احتمال وجود دارد که فاصله‌اش با آنری در رده دوم را بیش از پیش افزایش دهد.

در فاصله چند روز مانده به ال‌کلاسیکو کاپیتان بارسلونا تمجید ویژه‌ای از کریم بنزما انجام داده است. البته گفته می‌شود ستاره فرانسوی رئال به دلیل مصدومیت دیدار برابر بارسا را از دست خواهد داد. بوسکتس درباره بنزما گفت: "بنزما؟ فقط باید به بازی‌های او، دوران حرفه‌ای و هر کاری که انجام می‌دهد؛ نگاه کنید. من او را بسیار تحسین می‌کنم! من همه بازیکنان بزرگ را دوست دارم."

برچسب‌ها: بارسلونا سرخیو بوسکتس رئال مادرید کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 ☫ ایران ☫1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi