خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

کاپیتان بارسلونا در راه تیم دیوید بکام؟

کاپیتان بارسلونا در راه تیم دیوید بکام؟
آینده سرجیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا شاید در اینتر میامی رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی در تلاش است تا چند ستاره را به ترکیبش اضافه کند و هافبک بارسلونا را گزینه مناسبی برای تقویت خط هافبک می داند. بوسکتس تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد اما در تابستان بعدی می تواند جدا شود تا زندگی جدیدی را برای خود آغاز کند. البته فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بوسکتس در تابستان گذشته نیز با پیشنهادهایی از آمریکا مواجه شده بود اما ترجیح داد که در بارسلونا بماند. حالا دیوید بکام در نظر دارد که نظر وی را تغییر بدهد تا بدین ترتیب بوسکتس برای اولین بار در دوران فوتبالش پیراهن باشگاهی به جز بارسلونا را به تن کند.

اونزه همچنین گزارش داده است که اینتر میامی شرایط جذب لیونل مسی و لوئیز سوارز را هم دنبال می کند. در حقیقت سوارز به احتمال زیاد در تابستان از اتلتیکو می رود که حضور در لیگ آمریکا می تواند مقصد مناسبی برای سالهای پایانی فوتبالش باشد و از سویی مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی می تواند راهی لیگ آمریکا شود تا برای تیم دیوید بکام بازی کند و بدین ترتیب سه بارسایی سابق ممکن است در آینده نزدیک راهی لیگ آمریکا شوند.

برچسب‌ها: بارسلونا سرخیو بوسکتس دیوید بکام اینتر میامی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 ☫ ایران ☫1400/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi