خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

پیشنهاد بالاتر بایرن؛ ستاره آژاکس از بارسا دور شد؟

پیشنهاد بالاتر بایرن؛ ستاره آژاکس از بارسا دور شد؟
از نصیر مزراوی، مدافع راست مراکشی آژاکس به‌عنوان یکی از گزینه‌های خرید تابستانی بارسلونا نام برده می‌شود. برخی منابع گزارش داده‌اند که بارسا در مذاکره با مینو رایولا مدیر برنامه‌های ایتالیایی برای جذب هالند، با شرط انتقال مزراوی روبه‌رو شده است. رایولا، ایجنت هر دو بازیکن است و قصد دارد مزراوی را نیز راهی بارسا کند. از قرارداد این بازیکن با آژاکس کمتر از 4 ماه دیگر باقی‌مانده و او قصد تمدید ندارد. حتی هفته پیش رسانه‌های کاتالونیا ادعا کردند که مزراوی با بارسا به توافق شفاهی رسیده است.در حالی که بسیاری معتقدند ستاره آژاکس راهی بارسا خواهد شد، امروز اسکای آلمان خبر از پیشنهاد بسیار بهتر بایرن به این بازیکن داد. گویا اخیرا رایولا با اولی کان، مدیر بایرن گفت و گوهایی در این رابطه داشته و دو طرف به توافقاتی نیز رسیده اند. پیشنهاد مالی بایرن بالاتر از بارسلوناست و این ممکن است در نهایت مزراوی را از پیوستن به بارسا منصرف کند.
البته بارسا و بایرن تنها باشگاه های خواهان مزراوی نیستند و به این جمع باید میلان و دورتموند را نیز اضافه کرد. موندودپورتیوو نیز در این رابطه نوشت که سران بارسا همچنان خوشبین هستند که مزراوی روی قول خود بماند و پیشنهاد بهتر بایرن را رد کند. جوردی کرویف مدیر بخش فوتبال بارسلونا اخیرا بازی آژاکس و بنفیکا در آمستردام را از نزدیک تماشا کرد و مهر تایید دوباره ای بر جذب مزراوی زد؛ هرچند که او تالیافیکو از آژاکس و گریمالدو از بنفیکا را نیز تحت نظر داشت. این دو بازیکن نیز در فهرست خریدهای بارسا قرار دارند.
مزراوی در چند مصاحبه اخیر خود تاکید کرده که با هیچ باشگاهی توافق نکرده و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا اژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi