خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

کین:نمی توانم به قدر کافی ازکونته تعریف کنم.رونالدو مارا برد

کین:نمی توانم به قدر کافی ازکونته تعریف کنم.رونالدو مارا برد
هری کین می گوید در مقابل عملکرد کمتر از انتظارش در ابتدای فصل خودش را مسئول می داند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، تاتنهام در دیدار این هفته خود در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و اگر چه این بازی جذاب ۵ گل داشت اما در نهایت این تاتنهام بود که یک بار دیگر شکست خورد. تاتنهام از زمان حضور آنتونیو کونته در این تیم عملکردی پر فراز و نشیب داشته است ولی هری کین می گوید از حضور کونته در این تیم راضی است. او در این باره گفت:

مشخصا همچنان فکر می کنم در دوره گذار هستیم. دو یا سه سال برای کسب جام قهرمانی می جنگیدیم و سپس در سال های اخیر افت کردیم. با وجود آنتونیو، فرهنگی تازه در باشگاه در حال ساخت است و او می خواهد ما را به جایگاه قبلمان برگرداند. در لیگ برتر یک خط بین حضور در کورس قهرمانی، قرار گرفتن در جمع چهار تیم یا حضور در رده های ششم، هفتم یا هشتم وجود دارد. همه تیم ها در حال بهتر شدن هستند و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. مربی دارد به سختی تلاش می کند و بازیکنان نیز تلاش می کنند. تحول در یک شب اتفاق نمی افتد. نیاز به زمان و درک دارد. خود او هم گفته است که باید با مدیریت صحبت کند. از نظر من، یعنی نظر بازیکنان، نمی توانیم به قدر کافی از او تعریف کنیم.

کین در ابتدای فصل و بعد از ناکامی در جدایی از تاتنهام دچار افت شد و اگر چه کین این روزها در حال بازگشت به روزهای خوبش است اما اعتراف می کند که عملکردش در آغاز فصل خوب نبوده است. او در این باره گفت:

من اولین کسی هستم که به استاندارد خودم نگاه می کنم. در لیگ برتر و در چند ماه اول، در استانداردی که همیشه داشتم، نبودم. زمان ترس نبود و زمان سخت کوشی بود. از زمان حضور آنتونیو کونته، درک خوبی از هم داشتیم. به عنوان بازیکن، اگر زیر نظر یک مربی پیشرفت کنید، این مهم ترین نکته است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد تاتنهام هری کین آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

163 Reza Wampire1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi