خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

سانچو و واران برای یونایتد کافی نیستند، کین را بیاورید!

سانچو و واران برای یونایتد کافی نیستند، کین را بیاورید!
به گزارش "ورزش سه"، گری نویل ادعا می کند که جذب جیدون سانچو و رافائل واران برای قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر کافی نیست و از تیم سابق خود خواسته است تا هری کین، ستاره تاتنهام، را به خدمت بگیرد.

اوله گونار سولسشر بیش از 120 میلیون یورو برای جذب سانچو و واران هزینه کرد تا در رقابت با منچسترسیتی چشم به تغییر نایب قهرمانی سال گذشته لیگ برتر با عنوان قهرمانی داشته باشد.

کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از اسپرز خواسته است تابستان امسال این تیم را ترک کند و باشگاه او 180 میلیون یورو ارزش گذاری کرده است. سیتیِ پپ گواردیولا برای جذب او تلاش کرده اما در اوایل تابستان پیشنهاد 90 میلیون یورو بعلاوه 30 میلیون یوروی اضافی سیتیزن ها رد شد.

با این حال نویل معتقد است که یونایتد با جذب کین به مدعی قهرمانی لیگ برتر این فصل تبدیل می شود.
گری نویل گفت: "احساس من این است که آنها (سانچو و واران) تاثیری مشابه فن دایک و آلیسون در کسب 95 امتیاز برای قهرمانی در لیگ را ندارند. من هنوز هم فکر می کنم که آنها کم خواهند آورد.

چلسی با روملو لوکاکو، منچسترسیتی با جک گریلیش تقویت شده است و در صورت جذب کین، مشکل بزرگی برای منچستریونایتد به وجود خواهد آمد.

نمی دانم چرا منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات یک قدم مضاعف برنمی‌دارد.

آنها از نظر تاریخی همیشه به دنبال بهترین بازیکن انگلیسی در لیگ برتر بوده اند. با وجود کنار رفتن احتمالی مارسیال، جیمز، لینگارد، چرا آنها به دنبال هری کین نیستند؟

اگر هری کین وارد منچستریونایتد شود، 94، 95 امتیاز کسب می کنید، آنها هنوز باید کاوانی و مارسیال را جایگزین کنند. مارسیال آماده این کار نیست، کاوانی به کار خود ادامه می دهد. چرا همین حالا کین را نمی گیرید؟ نمی دانم آیا آنها می توانند با سانچو و واران لیگ را فتح کنند یا نه."
مدافع سابق منچستریونایتد افزود: "توقع زیادی برای کسب جام و قهرمانی و شماره 1 بودن از یونایتد وجود دارد. آنها باید برای قهرمانی بجنگند.

اما در کل اگر سیتی برود و کین را بگیرد و چلسی با لوکاکو و با توجه به بازگشت فن دایک به ترکیب لیورپول، یونایتد نیاز دارد تا چیز متفاوتی به دست آورد.

اگر تیم های دیگر بازیکنان بهتری دارند، آنها باید واکنش نشان دهند. منچستریونایتد می تواند در این فصل پیشرفت کند، چرا که تیم های دیگر این کار را کرده اند."

برچسب‌ها: منچستریونایتد جیدون سانچو هری کین تاتنهام گری نویل رافائل واران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

169 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi