خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

تِلِس: تاثیر رونالدو روی منچستر باورنکردنی است

تِلِس: تاثیر رونالدو روی منچستر باورنکردنی است
الکس تِلِس مدافع چپ منچستریونایتد در نشست خبری بازی با اتلتیکو از تاثیر رونالدو و کیفیت او حرف زد.
به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، فردا شب در اولدترافورد منچستریونایتد میزبان اتلتیکو مادرید است. بازی رفت در وندامتروپولیتانو 1-1 مساوی شد و باید دید در نهایت کدام تیم به یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند.
الکس تِلِس مدافع چپ برزیلی منچستر در نشست خبری این بازی گفت:« بازی در اولدترافورد است و ما همیشه حمایت هواداران را با خود داریم. تشویق‌های هواداران منچستر بی نظیر و باورنکردنی است. همه چیز مهیای یک بازی خوب و صعود ما به دور بعد است. هر زمان در لیگ قهرمانان هستیم، به چیزی جز رسیدن به مراحل بالاتر فکر نمی‌کنیم و بازی فردا از هر جهت حیاتی است. نیاز به برد داریم و باید خوب بازی کنیم تا اتلتیکو را شکست دهیم. می‌دانیم چه بازی سختی در انتظارمان است.»
تِلِس ادامه داد:« منچستر در هر تورنمنتی برای قهرمانی وارد می‌شود. برای رسیدن به این مرحله زحمت زیادی کشیده‌ایم و امسال می‌تواند زمان مناسبی برای تغییر خیلی چیزها باشد. فردا این فرصت را داریم تا به یک‌چهارم نهایی برویم و این شانس را از دست نخواهیم داد.»

رونالدو در اوج:« برای تمام هم‌تیمی‌ها مهم است که رونالدو در چنین سطحی باشد. همه می‌دانند تاثیر او در رختکن و زمین چقدر بالاست. رونالدو باورنکردنی است و همیشه به تیم برای موفقیت کمک می‌کند. همچنین ما تیمی قدرتمند هستیم و با رونالدو نیز از همیشه خطرناک‌تر.»
رقابت با لوک شاو در سمت چپ:« برای لوک شاو و تمام هم‌تیمی‌هایم احترام زیادی قائلم. اینجا هستم تا به منچستر برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. سال اول حضورم کمی سخت گذشت ولی حالا شرایط بهتر است. خیلی تلاش کرده‌ام تا به این سطح برسم. در نهایت مربی تصمیم گیرنده ترکیب اصلی است و منافع تیم را در نظر می‌گیرد.»

شب‌های لیگ قهرمانان:« این رقابتی است که بیش از همه از حضور در آن لذت می‌برم. بیشتر از 50 بازی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا انجام داده‌ام. در لیگ قهرمانان جزئیات بسیار تعیین کننده‌اند و هرگز نباید تمرکزتان را از دست بدهید. بازی‌ها بسیار سخت است و خوشحالم که برای دیدار فردا در آماده هستم.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

47 Reza Wampire1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi