خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رونالدو مقابل اتلتیکو قفل شد!!!

رونالدو مقابل اتلتیکو قفل شد!!!
در ادامه بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت، روخی بلانکو با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا یاران رونالدو در بازی برگشت هم کاری از پیش نبرند و فوق ستاره پرتغالی، بر خلاف همیشه این بار در مقابل اتلتیکو موفقیتی کسب نکند.

در بازی دیگر این مرحله، آژاکس به مصاف بنفیکا رفت که آن بازی هم مانند بازی یونایتد و اتلتیکو، در دور رفت به تساوی کشیده شد و در بازی برگشت شرایط حساسی داشت.

با این وجود نماینده هلند بر خلاف بازی رفت، نمایش درخشانی نداشت و با یک گل بازی را واگذار کرد تا در مجموع با نتیجه سه بر دو بازنده این بازی باشد.

در ادامه بازی های این مرحله، چهارشنبه شب، یوونتوس در مقابل ویارئال، و لیل در مقابل چلسی به میدان می روند تا پرونده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بسته شود. بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب برای سربازان استقلال در ملوان مجیدی حرکت نیم فصل اول یحیی را تلافی کرد کشتی گیران بدون ماسک در کنسرت

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

65 Reza Wampire1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi