خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

پایان دوران درخشان ستاره؛ اروپا دیگر جای مسی نیست

پایان دوران درخشان ستاره؛ اروپا دیگر جای مسی نیست
جذب مسی هم نتوانست به پاری‌سن‌ژرمن در مسیر رسیدن به هدفش و فتح لیگ قهرمانان اروپا کمکی کند و این تیم شب گذشته با قبول شکست برابر رئال مادرید از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان پی‌اس‌جی بود و موفق شد با درخشش کریم بنزما و هت‌تریک این بازیکن با نتیجه 1-3 به پیروزی رسیده و علی‌رغم شکست در بازی رفت به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.
این در حالی است که مسی در بازی رفت، فرصت باز کردن دروازه رئال از روی نقطه کرنر را داشت اما تیبو کورتوا با مهار این ضربه پنالتی مانع از گلزنی مسی شد، گلی که اگر به ثمر رسیده بود شاید شرایط را تا حد زیادی برای پی‌اس‌جی تغییر می‌داد.
آخرین قهرمانی این بازیکن آرژانتینی در لیگ قهرمانان به فصل 15-2014 برمی‌گردد و او پس از آن روزهای سختی را در این رقابت‌ها پشت سر گذاشته است.

فصل 18-2017، بارسلونا 0-3 رم
مسی در فصل 18-2017 به‌همراه بارسلونا در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رم رفت. این بازیکن آرژانتینی و هم‌تیمی‌هایش موفق شدند ‌در بازی رفت با نتیجه 1-4 در ورزشگاه نوکمپ به پیروزی برسند.
بسیاری از فوتبال‌دوستان باور داشتند که کار بارسا در این بازی به پایان رسیده و آنها عملا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده‌اند اما این تیم در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی رم در کمال ناباوری سه گل دریافت کرد تا بازی 4-4 مساوی شده و رم به لطف گل زده در خانه حریف به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و اولین ناکامی بزرگ مسی در این رقابت‌ها رقم بخورد.

فصل 19-2018، بارسلونا 0-4 لیورپول
کابوس دیدار مقابل رم، در فصل بعدی لیگ قهرمانان نیز برابر لیورپول تکرار شد. بارسلونا بازی رفت مرحله نیمه نهایی فصل 19-2018 را با سه گل در نوکمپ برابر شاگردان یورگن کلوپ برد تا با خیالی آسوده برای برگزاری بازی برگشت به آنفیلد سفر کند.
اما در دیداری تماشایی و در حالی‌که کمتر کسی تصور بازگشت لیورپول به بازی و تکرار کابوس بارسلونا برابر رم در این بازی را داشت، این تیم موفق شد شبی به یاد ماندنی را در ورزشگاه خانگی خود رقم زده، با چهار گل برابر بارسا به پیروزی رسیده و با برد 3-4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دیدار فینال صعود کرد تا باز هم مسی و بارسا از صعود به فینال و کسب جام اروپایی باز بمانند.

20-2019، بارسلونا 2-8 بایرن مونیخ
هت‌تریک بارسا و مسی در ناکامی‌های اروپایی در فصل 20-2019 رقم خورد. شیوع ویروس کرونا باعث شد که برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان به تعویق بیفتد و در نهایت این رقابت‌ها به‌صورت تک بازی در لیسبون برگزار شد و بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ رفت.
شب کابوس‌وار بارسلونا در لیگ قهرمانان با شکست 2-8 برابر شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید و مسی نیز نتوانست جلوی این شکست تحقیرآمیز را بگیرد یا حداقل فاصله دو تیم را کم کند.
پس از این شکست بود که این ستاره آرژانتینی اعلام کرد با استفاده از بند فسخی که در قراردادش گنجانده شده قصد جدایی از بارسا را دارد، موضوعی که مورد قبول بارتومئو قرار نگرفته و این بازیکن در نهایت به حضورش در نوکمپ ادامه داد تا یک سال بعد با توجه به شرایط مالی بد باشگاه، به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود. بسیاری باور داشتند که او اطمینان دارد با حضور بازیکنانی چون دی‌ماریا، نیمار و امباپه می‌تواند بار دیگر جام قهرمانی اروپا را این بار با پیراهن پی‌اس‌جی بالای سر ببرد.

22-2021، پاری سن ژرمن 1-3 رئال مادرید
رئال مادرید شب گذشته در حالی به مصاف پی‌اس‌جی رفت که با توجه به شرایط نه‌چندان خوب این تیم در هفته‌های اخیر در لیگ فرانسه، بسیاری شانس صعود زیادی را برای شاگردان کارلو آنچلوتی قائل بودند اما گل امباپه کار را برای آنها دشوار کرد.
تلاش‌های این تیم در نیمه دوم نیز نتیجه نداد تا این که بنزما موفق شد گل اول تیمش را روی اشتباه فردی بازیکنان حریف وارد دروازه کرده و در عرض 17 دقیقه هت‌‌تریک کند تا تیمش را به مرحله یک‌چهارم نهایی برساند.
مسی به جز پنالتی‌ای که در دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس از دست داد، در این بازی نیز نتوانست درخشش خاصی از خود نشان دهد و به روند ناکامی چند سال اخیرش برابر رئال و در سانتیاگو برنابئو ادامه داد تا رویای فتح لیگ قهرمانان به‌همراه پی‌اس‌جی از دست برود.

بازگشت رئال مادرید به بازی پس از دریافت دو گل برابر پاری‌‌سن‌ژرمن و حذف این باشگاه فرانسوی یادآور خاطرات تلخ لیونل مسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان بود. به نظر می‌رسد که دوران درخشش این فوق ستاره سال‌های نه‌چندان دورِ ‌فوتبال اروپا به پایان رسیده است.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

122 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi