خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

لیونل مسی و بازگشت به ورزشگاه پر خاطره

لیونل مسی و بازگشت به ورزشگاه پر خاطره
قطعاً هواداران فوتبال برای آغاز بازی فردا شب بین دو تیم رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لحظه شماری می‌کنند؛ جایی‌که لوس بلانکوس به دنبال جبران شکست در پاک دو پرنس و نهایتا صعود است و تیم مائوریسیو پوچتینو نیز برای حفظ پیروزی دور رفت یا حتی یک برد دیگر تلاش می‌کند.

یکی دیگر از جذابیت‌های دیدار فردا شب به برخی تقابل‌ها باز می‌گردد که شاید مهم‌ترینِ آنها حضور دوباره لیونل مسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است؛ جایی‌که فوق ستاره آرژانتینی با پیراهن بارسلونا خاطرات شگفت انگیزی در این استادیوم دارد و فردا با پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تکرار آن خواهد بود.

لیونل مسی پیش از این در قامت بازیکن بارسلونا، 15 بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دروازه رئال مادرید را باز کرده و فردا شب به دنبال زدن شانزدهمین گل خود در این استادیوم شگفت انگیز است. مسی همچنین امروز در کنار دیگر ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن در آخرین تمرین این تیم قبل از بازی فردا حاضر شد؛ تمرینی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi