خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

هیچ وقت مسی را این شکلی ندیده‌ایم

هیچ وقت مسی را این شکلی ندیده‌ایم
یکی از چهره‌های ویژه دوئل شب گذشته رئال مادرید و پاری سن ژرمن، بدون‌تردید لیونل مسی بود؛ فوق ستاره آرژانتینی که در بازی رفت پنالتی از دست داده بود و به دنبال جبران آن و البته درخشش در سانتیاگو برنابئو در بازگشت دوباره‌اش به مادرید بود.

مسی که آخرین بار ‌مقابل رئال مادرید در الکلاسیکو در ماه می 2018 توانسته بود گلزنی کند، به دنبال پایان دادن به 8 بازی پیاپی ناکام در گلزنی مقابل رئال بوده و قصد داشت تا رکورد 695 دقیقه گل نزدن خود را به پایان برساند؛ اما اوضاع بر وفق‌ مراد این فوق ستاره پیش‌ نرفت و در بیستمین حضور در برنابئو، نتوانست بر شمار گل‌ها و یا پاس‌ گل‌هایش بیفزاید.

با ناکامی دیشب لیونل مسی که ‌با حذف پاری سن ژرمن همراه بود، شمار دقایق ناکامی این فوق ستاره آرژانتینی مقابل رئال مادرید به 785 دقیقه رسید تا رکورد منفی عجیبی به نام او به ثبت برسد.

تصویر ویژه از لیونل مسی در مسابقه‌‌ شب گذشته، بعد از فرصت‌سوزی رخ داده توسط امباپه است که او با فریادی بلند ناراضی از عدم ارسال پاس به خود است.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi