خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,118

محرومیت سنگین یوفا در انتظار الخلیفی و پوچتینو

محرومیت سنگین یوفا در انتظار الخلیفی و پوچتینو
باخت 3-1 شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی‌که میهمان فرانسوی با گل کیلیان امباپه پیش افتاده بود، رئیس باشگاه فرانسوی را به‌شدت عصبانی کرد.

او که این اتفاق را ناشی از اشتباه داور برای عدم تشخیص خطای کریم بنزما روی دوناروما دروازه‌بان PSG می‌دانست، بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، صندلی خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرده و با عصبانیت به سمت رختکن داوران رفته است تا از او دلیل خطا نگرفتنِ حرکت بنزما را جویا شود، اما طبق ادعای خبرنگار شبکه موی استار رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن به‌حدی خشمگین بوده که از اتاقی دیگر متعلق به یکی از کارمندان باشگاه رئال مادرید سر در می‌آورد و بعد از آنهم به زحمت او را از محل خارج می‌کنند.

او همچنین خطاب به این کارمند گفته است که تو را می‌کشم!

الخلیفی چون یک مدیر است، نمی‌توان او را مانند بازیکنان و مربیان مجازات کرد اما بر اساس ماده 15 آیین نامه انضباطی یوفا، توهین یک مدیر علیه داور، 2 تا سه بازی محرومیت خواهد داشت. اگر حمله به یکی از اعضای تیم داوری ثابت شود، حتی می‌تواند به پانزده بازی محرومیت از حضور در ورزشگاه نیز افزایش یابد. به اینها باید جرایم مالی را هم اضافه کرد.

اکنون خواهیم دید که کمیته انضباطی بر اساس گزارش داور چه تصمیمی اتخاذ می‌کند و ممکن است نماینده یوفا نیز مدارکی ‌علیه خلیفلی در اختیار داشته باشد.

همچنین مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی‌اس‌جی به دلیل انتقاد شدید از داور بازی در نشست خبری خود می‌تواند سه جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن پوچتینو الخلیفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

110 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi