خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

آنژه ۰-۳ پی‌اس‌جی؛ یک امتیاز تا قهرمانی

آنژه ۰-۳ پی‌اس‌جی؛ یک امتیاز تا قهرمانی
شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این دیدار در مجموع کار سختی نداشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.
این دیدار تا دقیقه ۳۰ بدون گل دنبال شد تا اینکه امباپه که پشت محوطه جریمه آنژه صاحب توپ شده بود، با یک شوت محکم دروازه را باز کرد.
این نتیجه تا آخرین ثانیه‌های نیمه اول پا برجا بود تا اینکه ارسال آنخل دی‌ماریا از سمت چپ با ضربه سر سرخیو راموس تبدیل به گل شد.
در نیمه دوم تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد اما داور بعد از استفاده از VAR، تنها یک کرنر به سود آنژه اعلام کرد.
در مقابل در دقیقه ۷۷، بار دیگر روی حرکت خوب دی‌ماریا از سمت چپ و ارسال او، مارکینیوش با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا پی‌اس‌جی به گل سوم برسد.

در ثانیه‌های پایانی ادوارد میشو، ستاره جوان پی‌اس‌جی، به دلیل تکل خشن با کارت قرمز از بازی اخراج شد اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان رسید.
با این پیروزی پاریسی‌ها در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌ها، فاصله‌شان با المپیک مارسی، تیم دوم جدول را در عدد ۱۵ حفظ کردند و با تنها یک امتیاز از ۵ بازی باقی‌مانده، قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل لیگ ۱ قطعی خواهند کرد.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن پوچتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi