خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

سرنوشت تلخ خریدهای ساری در یوونتوس

سرنوشت تلخ خریدهای ساری در یوونتوس
بسیاری از خریدهای یوونتوس در زمان مربیگری مائوریتزیو ساری با شکست مواجه شده است.

تعداد زیادی از ورودی‌های بانوی پیر در سال‌های اخیر ناموفق بوده‌اند.

طرفداری| به نقل از جانلوکا دی مارتزیو و فابریتزیو رومانو، ماتیاس دلیخت در آستانه‌ی پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد تا یکی دیگر از آخرین بازماندگان امضاهای یوونتوس در زمان ساری نیز در نزدیکی درهای خروجی باشد.

ساری در سال 2019 و پس از فتح لیگ اروپا همراه چلسی با قراردادی سه ساله رسما سرمربی یوونتوس شد. پس از انتصاب ساری، مدیران باشگاه به سرعت وارد بازار نقل و انتقالاتی شدند و با بازیکنان مطرحی قرارداد امضا کردند. هواداران باشگاه تورینی پس از بازگرداندن اسطوره بوفون و شکست دادن بارسلونا در راه جذب ماتیاس دلیخت بسیار به آینده امیدوار بودند اما سرنوشت در فوتبال هیچ گاه قابل پیشبینی نیست.

علاوه بر بوفون و دلیخت، یوونتوس با مریح دمیرال دفاع وسط جوان ساسولو و کریستین رومرو قرارداد امضا کرد. خریدهایی که همواره از آن‌ها به عنوان جانشین‌های بازیکنان بزرگی چون بارتزالی و کیلینی یاد می‌شد. کار پر افتخارترین تیم لیگ ایتالیا در بازار ادامه داشت و مدیران این باشگاه باز هم در جذب کاپیتان یک باشگاه دیگر بارسا را شکست دادند. آدرین ربیو با قراردادی آزاد از پاریس به تورین آمد. در ادامه آرون رمزی، دژان کولوسفسکی و لوکا پلگرینی نیز خریداری شدند و دنیلو با کانسلو معاوضه شد.

اما سرنوشت این پنجره‌ی به ظاهر موفق آنچنان که هواداران انتظار داشتند خوش نبود. کاپیتان بوفون که آنچنان از نیمکت‌نشینی دروازبانی چون شزنی راضی نبود به باشگاه سابق خود پارما بازگشت. دمیرال پس از انتقال قرضی و سپس دائمی شاگرد گاسپرینی در آتالانتا شد و رمزی عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد. تا جایی که اکنون باشگاه رنجرز علاقه‌ای به قطعی کردن خرید قرضی او ندارد و آنیلی به فکر فسخ قرارداد وی است. آمار آدرین ربیو پس از چند تغییر پست کاملا با افت مواجه شد و او نیز در لیست خروجی قرار دارد. کولوسفسکی و رومرو هم پس از انتقال‌های قرضی نتوانستند جایگاهی در یوونتوس به دست آورند و باشگاه را ترک کردند تا مسیرشان دوباره در تاتنهام به هم برسد.

اکنون دلیخت آخرین خروجی است، بازیکنی که به مانند دوست خود فرانکی دی‌یونگ نتوانست انتظارات را برآورده کند. اکنون تنها دنیلو و لوکا پلگرینی از آن تابستان در باشگاه حضور دارند اما نمایش‌های متوسط آن‌ها نیز کسی را دلگرم نمی‌کند، همچنین زمانی که درخشش‌های بی‌نظیر کانسلو در منچسترسیتی را با دنیلو مقایسه می‌کنیم.

در انتها یوونتوس به مانند دیگر رقبای ایتالیایی خود در سال‌های اخیر با افتی مواجه شده که سال‌ها برای ترمیم آن زمان نیاز است. عملکردی که انتقادات را علیه آنیلی و تیم مدیریتی وی زیاد کرده و باید دید چه اتفاقاتی در انتظار بانوی پیر است.

برچسب‌ها: یوونتوس مائوریتزیو ساری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

34 Esteghlal Fc‌1401/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi