خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

ناامیدی بارسلونا؛ ستاره یوونتوس ماندنی است

ناامیدی بارسلونا؛ ستاره یوونتوس ماندنی است
احتمال تمدید قرارداد ماتیس دی لیخت با پیشنهاد جدید مدیران باشگاه یوونتوس افزایش یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ماتیس دی لیخت، مدافع میانی و 22 ساله هلندی در سال 2024 با بیانکونری به پایان می رسد؛ ابتدا به نظر می رسید صحبت های مینو رایولا قبل از کریسمس حاکی از آن بود که دی لیخت به دنبال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده است. اما از آن زمان همه چیز تغییر کرده و مدافع سابق آژاکس شرایط بهتری در تورین دارد. به همین دلیل به نظر می رسد ماتیس دی لیخت قصد دارد قرارداد خود را با یوونتوس تمدید کند.

نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهاد قرارداد جدیدی برای دی لیخت هستند و دستمزد او در صورت تمدید دریافتیِ هفت میلیون یورویی خالص او در هر فصل است، اما بندهای آسانی برای او در نظر گرفته شده که می تواند دستمزد او را افزایش دهد. مدیران بیانکونری در حال حاضر در تلاش برای تمدید قرارداد ستاره هایی مانند ماتیس دی لیخت و پائولو دیبالا هستند و با توجه به رضایت مدافع هلندی از زندگی در تورین و بازی در یوونتوس، احتمال ماندن او از قبل بیشتر شده است.

دی لیخت تاکنون در این فصل 30 بازی در تمامی مسابقات انجام داده، در مجموع 2630 دقیقه به میدان رفته، در این مدت دو گل به ثمر رساند و به یوونتوس کمک کرد تا در 13 مسابقه کلین شیت کند. بارسلونا در همان سال 2019 نیز علاقه زیادی به جذب ماتیس دی لیخت داشت و همین حالا نیز مشتری شماره یک این بازیکن در صورت جدایی از یوونتوس محسوب می شود، اما به نظر او قصد دارد قرارداد خود را با باشگاه فعلی تمدید کند. دی لیخت می خواهد برای مدت طولانی در یوونتوس باقی مانده و در نهایت بازوبند کاپیتانی این باشگاه را بر بازوی خود ببندد.

برچسب‌ها: بارسلونا ماتیاس دی لیخت یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 ☫ ایران ☫1400/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi