خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

هدف بزرگ بارسلونا برای فصل تابستان مشخص شد

هدف بزرگ بارسلونا برای فصل تابستان مشخص شد
بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب ماتیاس دی لیخت، مدافع یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده است.
ماتیاس دی لیخت، مدافع میانی 22 ساله و هلندی یوونتوس قصد دارد در آینده ای نزدیک بیانکونری را ترک کند و مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن اخیرا اعلام کرد که موکلش برای پای گذاشتن به مرحله بعدی دوران حرفه ای خود آماده است. در روزهای اخیر اخباری در مورد ابراز تمایل تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و چلسی به خرید این مدافع باکیفیت شنیده و در صورت رسیدن پیشنهادی خوب در فصل تابستان، بعید است یوونتوس نیز مشکلی با فروش او داشته باشد.
اما امروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد اگرچه بارسلونا به صورت جدی به جذب ماتیاس دی لیخت علاقه مند است، اما دستمزد بالای این بازیکن انجام این انتقال در پنجره ماه ژانویه را غیرممکن خواهد ساخت و بارسلونا برای خرید او باید تا تابستان سال آینده صبر کند
اگرچه به نظر می رسد بند آزادسازی 120 میلیون یورویی در قرارداد ماتیاس دی لیخت با یوونتوس وجود دارد، اما مدیران باشگاه ایتالیایی احتمالا با رقم پایین تری نیز حاضر به فروش او خواهند شد و بارسلونا از همین حالا در حال برنامه ریزی برای فصل تابستان و توافق با یوونتوس است
به نظر می‌رسد که جدایی فیلیپه کوتینیو و در واقع راحت شدن از شر پرداخت دستمزد این بازیکن، محتمل ‌ترین راه برای تسهیل انتقال ماتیاس دی لیخت به بارسلونا بوده و مدیران این باشگاه ابتدا به دنبال فروش این هافبک برزیلی و در ادامه توافق مالی با یوونتوس هستند. از طرفی یووه نیز خواهان جذب یک مهاجم جدید و باکیفیت بوده و برای کسب منابع مالی این کار می تواند دی لیخت را به فروش برساند.

برچسب‌ها: ماتیاس دی لیخت بارسلونا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi