خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پاسخ رد دوباره بارسلونا به درخواست دی لیخت

پاسخ رد دوباره بارسلونا به درخواست دی لیخت
ادعای دیاریو اسپورت
پاسخ رد دوباره بارسلونا به درخواست دی لیخت
ماتایس دی لیخت با وجود علاقه قلبی به بارسلونا احتمالا فصل بعد برای یوونتوس توپ خواهد زد.

آینده ماتایس دی لیخت، کاپیتان جوان آژاکس همچنان مبهم به نظر می رسد. در فرانسه می گویند که او قطعا راهی پی اس جی می شود و حتی نامزد او و مادرش، چندی پیش به دنبال یافتن یک عمارت مناسب در پاریس بودند. در بارسا نیز ابتدا خوشبینی هایی وجود داشت که دی لیخت پیراهن این باشگاه را به تن کند اما مدتی است که از بابت جذب این بازیکن ناامید شده اند.

در دو سه روز گذشته اما رسانه های ایتالیایی با قاطعیت از تواقق این بازیکن با یوونتوس خبر داده اند. به نظر می رسد دی لیخت با مبلغ 70 میلیون یورو راهی یوونتوس خواهد شد و دستمزد سالانه 12 میلیون یورو نیز دریافت خواهد کرد.

امروز دیاریو اسپورت فاش ساخت که دی لیخت چند روز پیش بازهم از طریق یک واسطه به باشگاه بارسلونا پیغام فرستاده است که اگر پیشنهادشان را به سطح پیشنهاد یوونتوس برسانند، حاضر است به بارسا بپیوندد اما پاسخ باشگاه کاتالان منفی بود.

بارتومئو(رئیس بارسا) به دی لیخت گفته است که یا همان دستمزد 6.5 میلیون یورویی یا هیچ چیز. بارسلونا بار دیگر حاضر نشد از پیشنهاد اولیه خود گذر کند و به همین دلیل ستاره هلندی قید این باشگاه را زد تا به جای هم تیمی شدن با مسی، احتمالا حضور کنار رونالدو در یووه را تجربه کند.

برچسب‌ها: ماتیاس دی لیخت آژاکس یوونتوس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

46 0

212 یوونتوس Cr71398/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi