خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

تماس ژاوی دل هافبک میلان را برد!

تماس ژاوی دل هافبک میلان را برد!
تماس ژاوی با فرانک کسیه این بازیکن را مجاب به انتقال به بارسلونا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه، هافبک 25 ساله و ساحل عاجی میلان یکی از اهداف مهم بارسلونا برای فصل تابستان آینده محسوب می شود. قرارداد این بازیکن با میلان در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد و هنوز تواققی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. میلان در یک سال اخیر نشان داده تمایلی به برآورده خواسته های هنگفت بازیکنان خود نداشته و پیش از این راه جدایی برای بازیکنانی چون جیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو را نیز باز گذاشته است. فرانک کسیه ویژگی هایی متفاوت با بازیکنان فعلی بارسلونا در خط هافبک دارد و به همین علت مورد توجه سرمربی این باشگاه قرار گرفته است.

نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد؛ ژاوی، سرمربی بارسلونا اخیرا شخصا با فرانک کسیه تماس گرفته تا در مورد تمایل خود در مورد جذب این بازیکن به خود او توضیح داده و به هافبک میلان به صورت مستقیم بگوید که برای آینده او چه پروژه‌ای در سر دارد.

این رفتار سرمربی بارسلونا به دل فرانک کسیه نشسته و او را مجاب به انتقال به لالیگا کرده است. به نظر می رسد ژاوی سرمربی مورد علاقه فرانک کسیه محسوب می شود و این بازیکن همچنین از پروژه جدید بارسا و زندگی در شهر بارسلون هیجان زده شده است.

البته گزینه های دیگری مانند پاری سن ژرمن و اینتر نیز پیش روی فرانک کسیه وجود دارد، اما انتقال به بارسلونا و بازی کردن زیر نظر ژاوی می تواند تصمیم نهایی این هافبک انرژیک و تنومند باشد. با توجه به خلا بازیکنی با ویژگی های مشابه او در رختکن بارسلونا، فرانک کسیه احتمالا جای ثابتی در ترکیب این تیم برای فصل بعد خواهد داشت.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی فرانک کسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

31 ☫ ایران ☫1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi