خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,044

دست رد دوباره بارسلونا به سینه هافبک میلان

دست رد دوباره بارسلونا به سینه هافبک میلان
در بارسلونا بر خلاف شایعات، علاقه ای به جذب فرانک کسیه وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست از فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان به عنوان یکی از گزینه های بارسلونا برای فصل بعد نام برده می شود. قرارداد کسیه در پایان فصل تمام می شود و او چندین پیشنهاد تمدید میلان را نیز رده کرده است. در باشگاه میلان به شدت از کسیه ناراضی هستند و گفته می شود دیگر به وی پیشنهادی جدید ارائه نخواهد شد. باشگاه ایتالیایی از حالا به فکر جذب جانشینی برای کسیه است و این بازیکن نیز امیدوار است راهی یک تیم بزرگ دیگر با دستمزد بالاتر شود.

اخیرا بار دیگر شایعات توافق او به بارسا به گوش می رسد اما نشریه اسپورت در واکنش به این شایعات و به نقل از منابع نزدیک به ژاوی هرناندز سرمربی بارسا نوشت که هدف اصلی کادر فنی برای تابستان، تقویت خط دفاع و خط حمله است و تنها در صورتی که یک هافبک بزرگ و با قدرت بدنی بالا در دسترس قرار بگیرد، برای جذبش اقدام خواهد شد. این بازیکن البته کسیه نخواهد بود.

اسپورت نوشت که کسیه تابستان نیز خود را به بارسا پیشنهاد داده بود ولی رونالد کومان مربی وقت بارسا او را گزینه مناسبی برای رقابت با سرخیو بوسکتس تشخیص نداد.

کومان به سران بارسا گفته بود که برای جذب جورجینیو واینالدوم تلاش کنند ولی این هافبک هلندی در نهایت راهی پی اس جی شد. طبق ادعای اسپورت، وقتی کومان ترجیح داد روی کسیه حساب نکند، دشوار بتوان تصور کرد که ژاوی او را بازیکنی مناسب سبک و فلسفه فوتبال بارسلونا تشخیص دهد.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی فرانک کسیه آث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 ☫ ایران ☫1400/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi