خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تباس: یووه، رئال و بارسا حتی از پوتین هم بیشتر دروغ می گویند

تباس: یووه، رئال و بارسا حتی از پوتین هم بیشتر دروغ می گویند
خاویر تباس معتقد است پروژه سوپرلیگ به لیگ های داخلی آسیب خواهد زد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا در تازه ترین مصاحبه خود در مورد پروژه سوپرلیگ اروپا صحبت کرد و سران سه باشگاه اصلی این پروژه را دروغ گو خطاب نمود. انتظار می رود که به زودی آنیلی فرمت جدید پروژه سوپرلیگ را اعلام نماید. به گزارش طرفداری، خاویر تباس در مصاحبه با دیلی میل در این مورد گفت:

آنیلی باید این پروژه را توضیح دهد. اگر این کار را نکند، دروغ می گوید. یک هفته پیش فکر می کنم در خانه او بود که این سه تیم با هم جلسه ای داشتند. حال آن ها می گویند که جایگاه ثابتی نمی خواهند. رئال مادرید می گوید که جایگاهی در سطح اول نمی خواهد. این دروغ است. حضور تیم های انگلیسی در این رقابت ها بسیار سخت است، بنابراین آن ها در حال ایجاد یک لیگ اروپایی در دو دسته و همچنین لیگ های داخلی در دو دسته هستند. دو یا سه تیم سقوط خواهند کرد اما همیشه تیم های معمول یعنی یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید وجود خواهند داشت. سقوط برای آن ها سخت خواهد بود.
آن ها با یوفا و لیگ برتر که رشد آن ها چیزی برخلاف مدل مد نظرشان است، دشمنی می کنند. ما این را می دانیم و این اطلاعات را داریم. آن ها می توانند هر چه می خواهند بگویند اما این چیزی است که روی آن کار می کنند. صادقانه بگویم، قسم می خورم هر گاه در مورد این پروژه می خوانم، فکر می کنم آن ها حتی بیشتر از پوتین دروغ می گویند. آن ها اصرار دارند که معرفی این پروژه تاثیری روی لیگ های داخلی نخواهد داشت. ما باید احمق و خنگ باشیم که این را باور کنیم. اما همه ما می گوییم که این پروژه به لیگ های داخلی آسیب می زند.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی رئال مادرید بارسلونا سوپرلیگ اروپا خاویر تباس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 Esteghlal Fc‌1400/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi