خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آندره آ آنیلی امروز طرح جدید سوپر لیگ را معرفی می کند

آندره آ آنیلی امروز طرح جدید سوپر لیگ را معرفی می کند
امروز آندره آ آنیلی طرح اصلاح شده سوپر لیگ را ارائه می کند

در حالی که طرح قبلی سوپر لیگ با شکستی بزرگ همراه بود و سران سوپر لیگ خیلی زود قافیه را به یوفا واگذار کرد، اما آن ها دست از تلاش برای احیای این پروژه بر نداشتند و قرار است امروز طرح اصلاح شده سوپر لیگ، ارائه شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اگر قرار بود یک فیلم باشد شاید اسمش "سوپر لیگ 2 بازگشت" می بود. اولین سری از این فیلم، موفقیت چندانی نداشت و زمانی که در سال 2021 در سینما ها اکران شد کمی هرج و مرج به وجود آمد و برخی از بازیگران نقش مکمل به سرعت از صحنه خارج شدند. با این حال عوامل اصلی دست از تلاش بر نداشته و امروز قرار است دنباله این فیلم ارائه شود. فیلمنامه ای که گفته می شود، بسیار تغییر کرده است.

قرار است سیستمی مبنی بر صعود و سقوط به این تورنومنت که شامل 2 سری 20 تیمه است، اضافه شود. آندره آ آنیلی امروز در جلسه ورزشی-اقتصادی که توسط فایننشال تایمز در لندن ترتیب داده شده است، طرح اصلاح شده شده سوپر لیگ را ارائه می دهد. این اولین بار نیست که صحبت از اصلاح اساسی سوپر لیگ می شود. تابستان گذشته سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس، بارسلونا سعی کردند به سرمایه گذار ها چهره ای متفاوت از این تورنومنت نشان دهند. با این حال جدی ترین مشکل سوپرلیگ، بسته بودن آن است. چه کسی می داند اگر فوتبال اروپا به شدت با نسخه اولیه این تورنومنت موافقت نمی کرد، چه اتفاقی رخ می داد. در ان زمان یوفا به سرعت قالب اصلاح شده لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که به نوعی جایگزین سوپر لیگ باشد. با اینکه از 12 باشگاه حاضر در این طرح، 9 تا از آن ها کنار گیری کردند و باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند از اول جواب منفی به آن دادند، پرز، لاپورتا و آنیلی هیچگاه این پروژه را رها نکردند.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 Esteghlal Fc‌1400/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi