خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آنیلی: یازده باشگاه همچنان عضو سوپر لیگ هستند

آنیلی: یازده باشگاه همچنان عضو سوپر لیگ هستند
آندره‌آ آنیلی سوپر لیگ اروپا را یک پروژه از دست رفته نمی‌داند و از ادامه عضویت ۱۱ باشگاه در این پروژه خبر داد

رئیس باشگاه یوونتوس تمایلی به صحبت کردن درباره خاویر تباس نشان نداد.

طرفداری | آندره‌آ آنیلی امروز در لندن با حضور در همایشی مربوط به حوزه تجارت فوتبال، راجع به شرایط سوپر لیگ اروپا و تحرکات جدید باشگاه‌ها در رابطه با این پروژه صحبت کرد:

پروژه سوپر لیگ شکست نخورده است. از نظر من، فوتبال اروپا نیازمند یک بازنگری دوباره است. به سوالاتی که درباره تباس باشند پاسخ نمی‌دهم.

یوفا می‌دانست که من به عنوان رئیس باشگاه یوونتوس در حال کار کردن روی پروژه‌ای متفاوت هستم. سوپر لیگ حاصل همکاری ۱۲ باشگاه است و برای فرد خاصی نیست. این ۱۲ باشگاه قراردادی ۱۲۰ صفحه‌ای را امضا کردند و ۱۱ باشگاه همچنان به آن پایبند هستند. توافق دوباره با یوفا دیگر گزینه‌ای برای ما نیست، نیاز به بازسازی عمیق در فوتبال داریم. فکر نمی‌کنم که یک نهاد اجرایی انحصاری برای اداره فوتبال مناسب باشد.

امروز بیشتر از هر روز دیگری در زندگی‌ام عبارت سوپر لیگ را شنیده‌ام. ما فکر می‌کنیم که ساختار فعلی برای دست‌یابی به اهدافمان کافی نیست. به پروژه‌های جایگزین فکر نمی‌کنم و برای ایجاد تغییر در ساختار فعلی برنامه دارم.

آینده یوونتوس را در حال رقابت در تورنمنت اصلی فوتبال اروپا می‌بینم. از سازماندهی شفاف حمایت می‌کنم و منتظر می‌مانم تا شورای عدالت اروپا اعلام کند که ساختار فعلی برای دست‌یابی به اهداف ما مناسب است.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی سوپرلیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

35 Esteghlal Fc‌1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi