خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

بیانیه باشگاه؛ کنایه بزنید؛ اما لطفا به دوشان توهین نکنید!

بیانیه باشگاه؛ کنایه بزنید؛ اما لطفا به دوشان توهین نکنید!
باشگاه فیورنتینا از هواداران خود ‌خواسته از سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه دوشان ولاهویچ خودداری کنند.
به گزارش مستر90، دوشان ولاهویچ، بازیکن 22 ساله و گلزن فیورنتینا در فصل زمستان امسال با قراردادی در مجموع 80 میلیون یورویی به یوونتوس پیوسته و خشم هواداران ویولا را برانگیخت. هواداران فیورنتینا قبل از انتقال ولاهویچ به تورین، بنرهای تهدیدآمیزی را در در سطح شهر علیه او نصب کردند و پلیس در آخرین روزهای حضور ولاهویچ در در شهر فلورانس، در اطراف خانه او گشت زنی کرد تا امنیت این بازیکن را حفظ کند.

حالا خیلی زود موعد تقابل ستاره صرب با هواداران تیم سابق در رقابت‌های کوپا ایتالیا فرا رسیده است. امروز باشگاه فیورنتینا با انتشار بیانیه‌ای رسمی از هوادارانش خواست در بازی فردا شب مقابل یوونتوس از سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه دوشان ولاهویچ، مهاجم سابق این تیم خودداری کنند. این مهاجم گلزن در جریان پیروزی 2-1 فیورنتینا در برگامو در ماه سپتامبر مورد توهین هواداران آتالانتا با شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته بود و ویولا نمی‌خواهند فردا شب این اتفاق در فلورانس نیز تکرار شود.

در بیانیه‌ای رسمی این باشگاه آمده است: "فیورنتینا از خیل هوادارانی که برای دیدار چهارشنبه فیورنتینا مقابل یوونتوس در ورزشگاه کنار تیم حضور خواهند داشت؛ تشکر می‌کند. به این مناسبت از هواداران خود می‌خواهیم که با تمام شور و عشق و البته کنایه‌های جذاب خود از تیم حمایت کرده و از سر دادن شعارهای نژادپرستانه که جایی در فرهنگ و تاریخ ما ندارد؛ پرهیز کنند."

همچنین مکس آلگری، سرمربی یوونتوس نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار مدعی شد دوشان ولاهویچ در آستانه دیدار مجدد با باشگاه سابق خود آرام بوده و او روی هوش و فرهنگ هواداران فیورنتینا حساب می‌کند.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا دوشان ولاهویچ بیانیه باشگاه فیورنتینا یوونتوس جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

131 Sporties_fa@1400/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi