خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

پیونتک: یوونتوس قدرتمند است و نباید این را فراموش کنیم

پیونتک: یوونتوس قدرتمند است و نباید این را فراموش کنیم
مهاجم لهستانی فیورنتینا می گوید این تیم باید با دقت مقابل یوونتوس ظاهر شوند.

کریستوف پیونتک می گوید فشاری بابت پر کردن جای دوشان ولاوهویچ روی خودش احساس نمی کند.

به گزارش مستر90 و به نقل از کوریره دلو اسپورت، فیورنتینا فردا شب در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس صف آرایی خواهد کرد. این اولین دیدار دوشان ولاهویچ مقابل تیم سابقش بعد از جدایی از فیورنتینا و پیوستن به یوونتوس در زمستان امسال است. بعد از جدایی ولاهویچ، کریستوف پیونتک به عنوان جایگزین او جذب شد و توانسته با زدن 5 گل در 7 بازی های اخیرش برای فیورنتینا عملکرد خوبی داشته باشد. او در این باره می گوید:

سه هفته با ولاهویچ تمرین کردم و او بدون شک یک مهاجم قدرتمند است. او زدن گل های زیاد در این باشگاه این را اثبات کرد و در یوونتوس هم عملکرد خوبی دارد. باید برای تقابل با او آماده باشیم. نه تنها مدافعان بلکه همه تیم از جمله من.
او در مورد احساس فشار برای پر کردن جای ولاهویچ گفت:

فشار بخشی از دنیای ما است. به خصوص ما مهاجمان. گل هایی که می زنیم برای کمک به تیم حیاتی است و می خواهم ارزشم را در محوطه جریمه و بیرون از آن ثابت کنم. احساس فشار نمی کنم و بیشتر یک انگیزه است تا بهتر کار کنم.
یوونتوس در حالی فردا به فلورانس می آید که مصدومان زیادی دارد. پیونتک در این باره افزود:

یوونتوس همیشه یوونتوس است. آنها بازیکنان خوبی در ترکیب اصلی و روی نیمکت دارند. باید با تمام تمرکز در تمام لحظات بازی کنیم چون یووه 25 بازیکن با کیفیت بالا دارد. باید نزدیک گل حرکت کنم و حواسم به جزئیات باشد. رقیب ما قدرتمند است و نباید این را فراموش کنیم. شزنی را به خوبی می شناسم. با هم دوست و هموطن هستیم. او دروازه بان خوبی است اما می دانم برای گلزنی چه کنم. می خواهم برنده شوم و او هم همین قصد را دارد اما هدف من جلو بردن فیورنتینا است. تمام تلاشمان را برای این شهر و هوادارانش می کنیم.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا کریستوف پیونتک دوشان ولاهویچ یوونتوس جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

109 Sporties_fa@1400/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi