خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

اودریوزولا: یارگیری ولاهویچ سخت خواهد بود

اودریوزولا: یارگیری ولاهویچ سخت خواهد بود
مدافع راست فیورنتینا می گوید که سطح مهاجم صرب یوونتوس می تواند از این هم فراتر برود.

آلوارو اودریوزولا تقابل با دوشان ولاهویچ را دشوار خواند.

مستر90 - توتو اسپورت | دوشان ولاهویچ فردا برای اولین بار از زمان پیوستن به یوونتوس، مقابل هم تیمی های سابقش در فیورنتینا صف آرایی می کند. یکی از آنها آلوارو اودریوزولا است. این مدافع راست 26 ساله اسپانیایی که به صورت قرضی از رئال مادرید در فلورانس توپ می زند، در خصوص جدال با این بازیکن و یوونتوس صحبت کرده که شرح آن را در زیر می خوانید.

این که از دوشان شناخت کافی داریم، می تواند به ما کمک کند اما این شناخت می تواند برای او هم مفید باشد. یارگیری چنین بازیکن قدرتمندی همیشه دشوار است، یک پدیده واقعی اما ما هم از کیفیت لازم برای موفق شدن برخوردار هستیم. اعتراف می کنم که انتظار جدایی او را نداشتیم اما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. دوشان تا زمانی که عضو تیم ما بود، از تمام توانش برای کمک به تیم بهره می گرفت.

اودریوزولا که پیش از این در رئال مادرید و بایرن مونیخ با مهاجمان بزرگی مثل کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی هم تیمی بوده، در خصوص این که آیا ولاهویج می تواند به سطح این دو مهاجم برسد، این چنین می گوید:

قطعاً، نه فقط به خاطر کیفیت، بلکه ذهنیتش هم در این میان دخیل است، چیزی که فورا مرا تحت تاثیر قرار داد. او می خواهد به شماره یک تبدیل شود.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا آلوارو اودریوزولا دوشان ولاهویچ یوونتوس جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

123 Sporties_fa@1400/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi