خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

والنسیا ۱-۴ بارسا؛ قدرت‌نمایی تیم ژاوی در مستایا

والنسیا ۱-۴ بارسا؛ قدرت‌نمایی تیم ژاوی در مستایا
بارسلونا با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لالیگا در مستایا میزبان والنسیا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 4-1 به سود تیم ژاوی هرناندز خاتمه یافت.

بارسلونا شروع نسبتاً بهتری داشت و حملات این تیم در دقیقه 23 به گل اول آنها منجر شد. پاس زیبای جوردی آلبا، پیر امریک اوبامیانگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با ضربه دقیق موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود.

حملات بارسلونا بعد از گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 32 فاصله را به دو گل افزایش دهد. همکاری فوق العاده بازیکنان بارسا به پاس عثمان دمبله برای فرانکی دی‌یونگ منجر شد و این ستاره هلندی نیز دروازه تقریباً خالی والنسیا را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

طوفان بارسلونا ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 38 گل سوم را هم وارد دروازه والنسیا کند. ارسال گاوی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پیر امریک اوبامیانگ همراه شد تا این بازیکن علاوه بر ثبت دبل بارسا را با نتیجه 3-0 پیش انداخته باشد.

چند دقیقه بعد والنسیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن گل باید اوت به سود بارسا اعلام می‌شد بنابراین بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.

این والنسیا بود که نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 52 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال برایان گیل با ضربه سر تمام کننده کارلوس سولر همراه شد تا نتیجه 3-1 شود.

در 63 بارسلونا با گل چهارم خود تیر خلاص را بر پیکره والنسیا زد. ضربه استثنایی پدری گونزالس به گوشه دروازه والنسیا رفت تا بارسا با یک سوپرگل نتیجه را به 4-1 تغییر داده باشد.

در دقیقه 79 والنسیا می‌توانست توسط هوگو دورو یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

در ادامه حملات دو تیم نتیجه‌ای نداد تا بازی با همان نتیجه 4-1 به سود شاگردان ژاوی هرناندز خاتمه پیدا کند و بارسا تحت هدایت سرمربی جوان خود یک عملکرد جذاب دیگر را از خود به‌نمایش گذاشته باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا والنسیا لالیگا اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 ☫ ایران ☫1400/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi