خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

گزارش: ضرر تاریخی منچستریونایتد در نقل و انتقالات۱۰ سال اخیر

گزارش: ضرر تاریخی منچستریونایتد در نقل و انتقالات۱۰ سال اخیر
منچستریونایتد با یک میلیارد یورو هزینه خالص بیشترین ضرر را در نقل و انتقالات دهه گذشته داشته است.

به گزارش ایلنا، شیاطین سرخ با ۱۳ باشگاه انگلیسی دیگر در لیست ۲۰ باشگاه برتر پیوسته اند که بیشترین هزینه خالص نقل و انتقالات منفی در ۱۰ سال گذشته را داشته اند!

منچستریونایتد با صرف خالص بیش از ۱ میلیارد یورو (۸۴۶ میلیون پوند / ۱.۱۴ میلیارد دلار) بزرگترین ضرر نقل و انتقالاتی را در پنج لیگ برتر قاره اروپا در دهه گذشته داشته است.

یونایتد آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر را در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ تحت هدایت سر الکس فرگوسن به دست آورد و علیرغم سرمایه گذاری زیاد روی بازیکنان جدید از آن زمان تاکنون تنها سه جام بزرگ را به دست آورده است!

مطالعه جدیدی که توسط "رصدخانه فوتبال(Football Observatory)" منتشر شده نشان می دهد که شیاطین سرخ در ۱۰ سال گذشته چقدر در بازار نقل و انتقالات ولخرج بوده اند، زیرا آنها در صدر فهرست بیشترین مخارج خالص منفی قرار دارند!

هزینه خالص یونایتد

یونایتد از سال ۲۰۱۲ تا امروز ۱.۵ میلیارد یورو (۱.۳ میلیارد پوند / ۲ میلیارد دلار) برای بازیکنان جدید هزینه کرده که ۴۶۷ میلیون یورو (۳۹۵ میلیون پوند / ۵۳۴ میلیون دلار) این مبلغ از فروش بازیکنان قبلی بازگردانده شده است.

منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بارسلونا چهار تیم برتر را تکمیل می‌کنند که همگی در مقایسه با موفقیت‌های یونایتد، پنج قهرمانی داخلی یا بیشتر کسب کرده‌اند!

سایر باشگاه های انگلیسی کجا قرار گرفتند؟

یونایتد و سیتی به ۱۲ باشگاه انگلیسی دیگر در لیست پیوسته اند، از جمله آرسنال – که با هزینه خالص ۵۸۳ میلیون یورو (۴۸۹.۷ میلیون پوند / ۶۶۶ میلیون دلار) در رده پنجم قرار دارد.

اورتون با (۴۲۹ میلیون یورو)، استون ویلا (۴۲۴ میلیون یورو) و چلسی (۴۱۳ میلیون یورو) در جمع ۱۰ تیم برتر قرار گرفته اند، در حالی که وستهام، لیورپول، نیوکاسل، تاتنهام، کریستال پالاس، لسترسیتی، برایتون و ولوز نیز اعداد منفی را ثبت کرده اند.

پرهزینه ترین خریدهای یونایتد

یونایتد قبل از فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳، رابین فن پرسی را با ۲۸ میلیون یورو (۲۴ میلیون پوند/۳۲ میلیون دلار) از آرسنال به خدمت گرفت که ثابت کرد که یک شاهکار بود زیرا او باشگاه را به سیزدهمین قهرمانی در لیگ برتر رساند. دیوید مویس، جانشین فرگوسن، مروان فلینی و خوان ماتا را با مجموع ۷۷ میلیون یورو (۶۵ میلیون پوند / ۸۸ میلیون دلار) اضافه کرد.

لوئیس فن خال سپس ۷۱ میلیون یورو (۶۰ میلیون پوند / ۸۱ میلیون دلار) در آنخل دی ماریا، که تنها یک فصل در اولدترافورد سپری کرد، و ۴۰ میلیون یورو (۳۴ میلیون پوند / ۴۶ میلیون دلار) برای آنتونی مارسیال در میان انبوهی از خریدهای دیگر سرمایه‌گذاری کرد که در نهایت موفق به ارائه نمایش درخشان نشد.

یک رکورد ۱۰۵ میلیون یورویی (۸۹ میلیون پوند / ۱۲۰ میلیون دلار) برای بازگشت پل پوگبا از یوونتوس در زمان ژوزه مورینیو و روملو لوکاکو با ۸۹ میلیون یورو (۷۵ میلیون پوند / ۱۰۲ میلیون دلار) وجود دارد. در حالی که آخرین سرمربی دائمی یونایتد اوله گونار سولسشر بود بر قرارداد ۹۵ میلیون یورویی (۸۰ میلیون پوند / ۱۰۹ میلیون دلار) هری مگوایر و جذب ۸۶ میلیون یورویی (۷۳ میلیون پوند / ۹۸ میلیون دلار) جیدون سانچو نظارت داشت.

این سرمربی نروژی تابستان گذشته کریستیانو رونالدو را به همراه رافائل واران به باشگاه بازگرداند، اما در ماه نوامبر اخراج شد و جانشین موقت او رالف رانگنیک همچنان به دنبال یک فرمول برنده است زیرا یونایتد برای بازسازی روزهای پرافتخار همچنان تلاش می کند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو جیدون سانچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Reza Wampire1400/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi