خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

مندی بهترین سنگربان فوتبال جهان است

مندی بهترین سنگربان فوتبال جهان است
به گزارش مستر 90 ادوارد مندی که چند ماه قبل در لباس چلسی موفق به فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده بود، شب گذشته نیز درون دروازه سنگال برابر مصر نمایش درخشانی ارائه داده و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم لقب گرفت. حالا ادوارد مندی مدعی شد برای کسب این موفقیت به شدت تلاش کرده و به عملکرد تیم ملی سنگال افتخار می کند. او چندی قبل جایزه بهترین دروازه بان سال ۲۰۲۱ جهان را از فیفا دریافت کرده بود.

کالیدو کولیبالی به خبرنگاران گفت: بازی سخت و تورنمنت دشوار بود. اما ما با تکیه بر قدرت تیمی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم شدیم. ادوارد مندی، دروازه بان سنگال بهترین در پست خود در جهان است و ما با درخشش او عنوان قهرمانی را کسب کردیم.ما احساس خوشحالی فراوانی داریم. می دانستیم که قهرمانی در جام ملت های آفریقا سخت خواهد بود، اما موفق شدیم به این عنوان دست یابیم. تیم ملی سنگال مستحق کسب این عنوان بود. ما مدت ها به دنبال این جام بودیم و حالا این اتفاق رخ داده است. این تیم باشکوه و فوق العاده است.”

ادوارد مندی، دروازه بان تیم ملی سنگال نیز گفت: “ما به عملکرد خودمان افتخار می کنیم، زیرا در گذشته هرگز فاتح این تورنمنت نشده بودیم. ما واقعا سخت تلاش کردیم تا این عنوان قهرمانی را بدست آوریم و امروز در قالب یک گروه و به عنوان یک کشور قهرمان شدیم.

به همین دلیل من فوق العاده به کار خودمان افتخار

برچسب‌ها: کالیدو کولیبالی ادوارد مندی سنگال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 Frenkiedejong1400/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi