خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

کالیدو کولیبالی گزینه اول یوونتوس برای جانشینی کیه لینی

کالیدو کولیبالی گزینه اول یوونتوس برای جانشینی کیه لینی
یوونتوس رویای خرید کاپیتان ناپولی را در سر دارد

در پی جدایی جورجو کیه لینی از یوونتوس، این باشگاه به‌دنبال ترمیم سازمان دفاعی خود است؛ در این مسیر، یوونتوس یک نام جالب را دنبال می‌کند.

طرفداری | یوونتوس روزهای شلوغی را در بازار نقل و انتقالات سپری می‌کند. هدف مدیران یوونتوس، ساختن تیمی برای ماسیمیلیانو الگری است که بتواند خلاف فصل گذشته برای کسب جام‌ها به شکلی جدی رقابت کند. یووه کار انتقال پل پوگبا را تمام کرده و در خط حمله خود برای جذب آنخل دی ماریا و فیلیپ کوستیچ تلاش می‌کند.

جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس پس از 17 فصل این باشگاه را ترک کرده است این یعنی بیانکونری برای پر کردن جای خالی او باید اقدام مهمی برای تقویت خط دفاعش انجام دهد، چرا که حضور لئوناردو بونوچی، ماتیاس دلیخت، فدریکو گاتی و دنیله روگانی کافی نیست. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده یوونتوس برای جانشینی کیه لینی می‌خواهد یک خرید مهم انجام دهد و گزینه اصلی آن‌ها، کالیدو کولیبالی مدافع 29 ساله ناپولی است.

قرارداد کولیبالی در تابستان 2023 با ناپولی تمام می‌شود و او قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. یووه هنوز مذاکره رسمی با کولیبالی را شروع نکرده است اما آن‌ها به‌دقت شرایط را بررسی می‌کنند. انتقال کولیبالی به یوونتوس نمی‌تواند اصلا آسان باشد. مسلما ناپولی برای فروش کاپیتان خود به یوونتوس مایل نخواهد بود و آن‌ها هنوز برای تمدید قرارداد ناامید نشده‌اند. از طرف دیگر کولیبالی می‌داند رفتنش به یوونتوس پس از هشت سال حضور در ناپولی، می‌تواند خیانت به هواداران پارتنوپی تلقی شود. با همه این‌ها، یوونتوس نام کولیبالی را در صدر لیست جانشینی جورجو کیه لینی قرار داده است.

برچسب‌ها: یوونتوس کالیدو کولیبالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 Esteghlal Fc‌1401/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi