خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

هلند 2 - سنگال 0، نارنجی ها مدعی ظاهر شدند

هلند 2 - سنگال 0، نارنجی ها مدعی ظاهر شدند
هلند با برتری دو بر صفر مقابل سنگال با اکوادور در گروه اول جام جهانی هم امتیاز و هم تفاضل شد.

بازی‌های گروه اول جام جهانی 2022 روز گذشته با پیروزی دو بر صفر اکوادور مقابل میزبان مسابقات، قطر آغاز شد. تیم های هلند و سنگال به عنوان قدرتمندترین تیم های این گروه، امشب برگزار کننده بازی دوم شب اول بودند.
این دو تیم به ترتیب با رتبه های هشت و هجده فیفا پای به جام جهانی گذاشتند و مدعیان اصلی صعود از گروه اول به شمار می روند. در چنین شرایطی انتظار یک بازی جذاب از دو تیم می رفت اما تقابل شاگردان فن‌خال و سیسه تا دقایق پایانی خیلی زیبا نبود تا اینکه در یک ربع آخر یک فوتبال جذاب همراه با گل را شاهد بودیم.
گل های بازی سهم هلند بود و زننده آن گاکپور در دقیقه 85 بود. اشتباه مندی، دروازه بان باتجربه و سرشناس سنگال روی این گل خیلی فاحش بود و در ادامه نیز در حالی که داور هشت دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، دیوی کلاسن روی ضدحمله گل دوم را هم برای هلند زد تا شاگردان فن‌خال با سه امتیاز و دو گل زده مثل اکوادور به صدر تکیه بزنند. بازی دو تیم در شب دوم تعیین کننده سرنوشت صدر جدول این گروه خواهد بود.

در حاشیه:
* این یازدهمین حضور هلند در جام جهانی است و سه نایب قهرمانی در ویترین افتخارات این تیم به چشم می خورد.
* تیم ملی سنگال تنها در سه دوره از رقابت های جام جهانی حضور داشته و بهترین نتیجه ای که گرفته مربوط به اولین دوره حضورش در سال 2002 است که تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت.
* سنگال در دوره قبلی جام جهانی در شرایطی که از نظر امتیازی و تفاضل، شرایط مشابهی با تیم دوم داشت فقط به خاطر کارت زرد بیشتر از صعود بازماند.
* هلند در 15 دیدار اخیر خود هیچ شکستی را متحمل نشده است.
* فن‌خال سرمربی در حالی روی نیمکت تیم ملی هلند نشسته که در پایان جام جهانی به همکاری خود با فدراسیون این کشور خاتمه خواهد داد.
* آلیو سیسه مثل همیشه با تیپ مخصوص خود که شباهت زیادی به باب مارلی دارد، از کنار زمین ملی‌پوشان سنگال را راهنمایی می کند.

برچسب‌ها: هلند سنگال جام جهانی 2022

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 Robben R21401/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi