خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

واکنش اسطوره چلسی به حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان

واکنش اسطوره چلسی به حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان
پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان اسطوره ای که هم اکنون یکی از مدیران ارشد آبی های لندنی است، در خصوص حضور این تیم در مسابقات جام باشگاه های جهان صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، پتر چک، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال جمهوری چک و چلسی و آرسنال انگلستان که دوران پر افتخاری را با آبی ها پشت سر گذاشته و اکنون به عنوان یکی از مدیران این باشگاه لندنی مشغول به فعالیت است، درباره‌ی قهرمانی در تورنمنت جام باشگاه های جهان می گوید: "این هفته یک بازی خانگی دیگر در جام حذفی مقابل پلیموث داریم و بعد از آن، به جام جهانی باشگاه‌ ها خواهیم رفت. این بخش مهمی از فصل خواهد بود زیرا باشگاه ما در سال 2012 تنها یک فرصت برای نمایندگی اروپا در این تورنمنت داشته است، اما موفق به کسب آن نشدیم. این عنوان قبلاً از ما دور شده است، بنابراین اکنون امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی در جام حذفی داشته باشیم و سپس به ابوظبی برویم تا در این مسابقات بین المللی عملکرد خوبی داشته باشیم و یک جام دیگر را به استمفورد بریج بیاوریم."
دروازه بان سابق چلسی در ادامه صحبت هایش گفت: "از زمانی که در سال 2004 به باشگاه پیوستم، این جام تنها جامی بوده که چلسی آن را هنوز کسب نکرده است؛ بنابراین امیدوارم بتوانیم که این جام را نیز به دست بیاوریم و به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنیم."

برچسب‌ها: پیتر چک چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 Frenkiedejong1400/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi